نان فانتزی در یزد افزایش قیمت رسمی نداشته است/ برخورد قاطع با تخلف نان فانتزی


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837197

شریعتمداری مدیر بازرسی اتاق اصناف یزد گفت: تاکنون افزایش رسمی قیمت نان مرغوب به اتاق اصناف ابلاغ نشده است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شریعتمداری در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه هرگونه افزایش قیمت نان مرغوب در استان یزد تخلف است، گفت: تاکنون افزایش قیمت نان مرغوب در اتاق اصناف استان گزارش نشده است. با قیمت بالا به فروش می رسد قانونی و قاطعانه برخورد می شود.

وی ادامه داد: در چند روز اخیر از تمامی واحدهای فروش نان لوکس بازدید شده و تعدادی از واحدهایی که اقدام به گران فروشی کرده اند جریمه شده اند.

مدیر بازرسی اتاق اصناف استان یزد نیز با اشاره به اینکه فروش بالاتر از قیمت مصرف کننده درج شده در محصول تخلف است، خاطرنشان کرد: برخی از محصولات مانند ماکارونی که با قیمت های قبلی در فروشگاه ها موجود است که فروشندگان عنوانی ندارند. آنها به بهانه های مختلف مجاز به فروش بالاتر این محصول نیستند.

شریعتمداری ادامه داد: محصولات رب موجود در فروشگاه ها بعضاً با قیمت های قبلی که روی کالا برای مصرف کننده درج شده است و شهروندان مراقب باشند محصولات خود را گرانتر از قیمت اعلام شده خریداری نکنند.

مدیر بازرسی اتاق اصناف استان یزد در پایان گفت: گشت های بازرسی اتاق اصناف بر بازار نظارت کامل دارند و نظارت لازم را انجام می دهند و همچنین شهروندان می توانند تخلفات و فروش مجدد را به 124 اعلام کنند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید