نان مرغوب از خبر حذف یارانه آرد سوء استفاده کردند/ قیمت نان مرغوب با آرد آزاد 2400 تن هم نیست!


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837522

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان یزد:

شایان مقدم، رئیس انجمن حقوق مصرف کنندگان یزد گفت: تحلیل اولیه قیمت نان مرغوب در یزد حدود 2300 تا 2400 تن است اما واحدهای صنفی گران هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباسعلی شایان مقدم در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه استان یزد هنوز در خصوص تعیین نرخ رسمی فروش نان لوکس در استان توسط واحدهای صنفی به نتیجه نرسیده است، اظهار داشت: این قیمت به آنها تعلق نمی گیرد. افزایش.

وی ادامه داد: با توجه به تحلیل اولیه قیمت انجام شده در استان، با توجه به اینکه تنها قیمت آرد از این واحدها افزایش یافته است، در نهایت قیمت هر نان مرغوب باید بین 2300 تا 2400 تن باشد و قیمت های اعلامی واحدهای صنفی نیز غیرمجاز است. کارشناسان

شایان مقدم با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان توسط واحدهای صنفی قبل از اعلام رسمی قیمت از سوی قانونگذار اقدامی عجیب با هدف سوء استفاده از فضای ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این واحدها این احتیاط را به عمل آورده اند تا به نکست مراجعه کنند. بیشتر برای افزایش قیمت

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان یزد در ادامه با بیان اینکه با وجود افزایش رسمی قیمت آرد، اما تعداد محدودی از واحدها آرد خود را با قیمت جدید تهیه کرده اند، گفت: واحدهای صنفی که آرد را به قیمت قبلی عرضه می کردند، هیچ گونه قیمتی ندارند. آنها می خواستند محصول خود را افزایش دهند و حتی آرد را با قیمت جدید تهیه کنند تا زمان اعلام رسمی قیمت، حق نداشتند قیمت نان مرغوب را افزایش دهند و فضای عمومی جامعه را آتش بزنند.

شایان مقدم درباره زمان اعلام قیمت رسمی و جدید نان مرغوب در استان اظهار کرد: قیمت گذاری نان فانتزی اولویت اول این انجمن است که از سوی اتحادیه و اتاق اصناف تعیین می شود که احتمالا به زودی اعلام خواهد شد. .

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید