«نان گزیده ها» شیوه مبارزه و الگوی دقیق سنجی است/ متقاضیان کار مسئولان را تسهیل می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمدرضا حاج محمد حسینی کارگردان مستند گزیده های نان شب گذشته در مراسم افتتاحیه قسمت دوم این مستند در اراک گفت: از کسانی که در 3 سال گذشته و در طول ساخت این مستند همراه ما بوده اند تشکر می کنم. این فیلم مستند ، 10 نفر به ما کمک کردند در گزیده نان 2 ، حدود 300 نفر شرکت کردند تا این اتفاق بیفتد..

حاج محمد حسینی افزود: پرچم این مطالبه ابتدا توسط کارگران برافراشته شد و سپس از سوی نخبگان حمایت شد و اساتید حوزه و دانشگاه، فعالان دانشجویی و دانشجویان و نمایندگان رسانه در کنار کارگران قرار گرفتند. خیر و به جای کارخانه فعلی شاهد شهربازی ها یا مجتمع های مسکونی بودیم.

این مستندساز گفت: اراک از مشکلات مختلف آسیب دیده بود و به عنوان یک هنرمند وقتی صدای مظلومیت کارگران شهرم را شنیدم، حضور در میدان و صدای مظلوم را رسالت خود دانستم. جامعه طبقه کارگر.

وی با بیان اینکه مستند «برش های نان 2» تنها یک فیلم نیست، بلکه شیوه مبارزه و الگوی مطالبه گری است، تاکید کرد: در این نوع مطالبه گری به کسی دلخور نشده ایم، شیشه را نشکسته ایم و تهمت هم نزده ایم. هر کسی چون دنبال راه حل بودیم و خدا را شکر می کنیم که این مهم تا حدودی محقق شده است.

کارگردان مستند انتخاب های نان گفت: اگر این روند مطالبه گری ادامه پیدا کند، مرهمی بر دردهای زیادی در شهر و استان ما خواهد بود. با این روش می توانیم مشکلات بزرگ را نه تنها در روستا، بلکه در کشور حل کنیم. ما به این الزام ادامه خواهیم داد. ما نه تنها موضوع هپکو، بلکه مسائل دیگری مانند آلودگی هوا را نیز پیگیری خواهیم کرد.

حاج محمد حسینی ادامه داد: باید توجه داشت که جریان مطالبات نه تنها خللی در فعالیت کارکنان ایجاد نمی کند، بلکه باعث تسهیل در کار و مسئولیت آنها می شود، سالک به رفع سریعتر مشکلات شهرستان، استان و کشور کمک می کند..

وی خاطرنشان کرد: به مسئولان توصیه می کنم به جای اینکه جریانات مطالبه گری را پیش روی خود ببینند، به جریان های مطالبه گری در مقابل خود به چشم دستان قوی خود نگاه کنید و از این ظرفیت ارزشمند برای حل مشکلات استفاده کنید.

به گزارش دیار آفتاب ؛ دومین قسمت از مستند مطالبه گرانه «انتخاب نان» شامگاه یکشنبه 30 آبان ماه با حضور مسئولان، جمعی از دانشجویان، فعالان کارگری و مردم در فرهنگسرای اراک عرضه شد.

با این حال، بخش دوم انتخاب نان سعی دارد نقش شاکیان را در جلوگیری از تخریب و تعطیلی هپکو، ربوده شدن آن از بخش خصوصی و بازگشت آن به دولت، وجود تامین اجتماعی در آن و تلاش برای بازگشت بازی کند. این واحد صنعتی جهت نمایش مسیر تولید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید