ناپایداری وضعیت جوی هرمزگان / از قرار گرفتن در حریم رودخانه های منطقه بشاگرد خودداری کنید.


ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891122

سیسی پور توصیه کرد: با توجه به تداوم سامانه فصلی در هفته جاری و احتمال طغیان فصلی رودخانه در ساعات بعدازظهر از حضور در حریم رودخانه ها در محدوده بشاگرد خودداری کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرضیه سیسی پور کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: شرایط جوی ناپایدار در بعدازظهر در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.
کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به وزش باد ملایم در جزایر خلیج فارس، صبح مه رقیق و در طول روز مه محلی پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه در بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده، رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد در مناطق بالاتر استان پیش بینی می شود، گفت: خلیج فارس نسبتاً آرام، دریای عمان و شرق تنگه هرمز با آرامش نسبی پیش بینی می شود. افزایش بادهای جنوبی. شرق طوفانی است.
وی با اشاره به اینکه از بامداد یکشنبه (9 مرداد) افزایش سرعت وزش باد جنوب شرقی در دریا و خلیج فارس اختلال ایجاد می کند، تصریح کرد: از نظر دمایی افزایش دما یک تا دو درجه پیش بینی می شود. از اواسط هفته جاری در اکثر استان ها.
یک کارشناس هواشناسی هرمزگان توصیه کرد: با توجه به تداوم سامانه فصلی در هفته جاری و احتمال طغیان فصلی رودخانه در ساعات بعدازظهر از حضور در حریم رودخانه های منطقه بشاگرد خودداری کنید.
سیسی پور خاطرنشان کرد: کشتی های سبک با توجه به مواج بودن دریا احتیاط های معمول لازم را دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید