ناکامی سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد در توضیح طرح پیچیده 1401.


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905069

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس یازدهم در روزهای سرکشی سال 1401 رویکردی منفعلانه داشتند، اما حدود یک سال دیگر با در دست داشتن قرآن خونه به خونه خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، کشور در یک ماه اخیر شرایط خاصی را پشت سر گذاشته و پس از درگذشت مهسا امینی شاهد جنگی تمام عیار از جبهه دشمن جمهوری اسلامی بوده ایم. دشمنی که در این جنگ از ابزارها و افراد جدید استفاده کرد و بیشتر در فضای رسانه ای و مجازی فعال بود.

در این شرایط یکی از کارهای مهمی که در مقابل این جریان عظیم باید انجام می شد، تبیین ابعاد مختلف این قیام بود که پس از فرمان جهاد بر همگان واجب و ضروری بود، اما متأسفانه این رویه انجام نشد. در کهگیلویه و بویراحمد به درستی ادامه یابد که از جمله آنها می توان به عدم فعالیت سه نماینده استان در شورای اسلامی اشاره کرد.

در روزهای منتهی به انتخابات شورای اسلامی، کاندیداهای انتخابات هر روز در کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی و مصاحبه می کردند و ائتلاف و حزب جدیدی راه اندازی می کردند و از این مسجد به مسجد دیگر و از این خانه به آن خانه برای کسب رای می رفتند.

در 30 روز گذشته که کشور در آتش بود، چند نفر از این افراد که سه نفرشان نماینده مجلس بودند در مساجد و دانشگاه ها حاضر شدند تا با همین مردم صحبت کنند؟ حتی چند تا از اینها موجود است؟ چه تعداد از آنها، حتی در صورت وجود، تحلیلی از خود دارند تا به مردم منتقل کنند؟ چند نفر از آنها قدرت اقناع دارند و می توانند با مردم صحبت کنند؟

این روزها نام آقایان مهدی روشنفکر، سید محمد محد و سید ناصر حسینی پور را شنیده اید؟ آیا سخنرانی خاصی برای متقاعد کردن مردم و توضیح ماهیت این شورش دیده اید؟ آیا یادداشت خاصی دیده اید که بچرخد و به یک سوال پاسخ دهد؟ البته که نه. بلکه مسئولیت این روزها بر دوش نیروهای روی زمین است. چه آنهایی که در سنگرهای خیابانی با اوباش جنگیدند و جانباز و شهید شدند و چه آنهایی که مشغول مبارزه با کمپین رسانه ای هستند.

حتماً این روزها به پایان می رسد و تا حدود یک سال دیگر از این روزها اسامی ذکر شده در کنار دیگر مدعیان هر روز در مساجد، در مراسم فاتحه، در مجلس ترحیم و خانه به خانه ظاهر می شود و با قرآن در دستانشان. آنها از مردم دعوت می کنند که به آنها رای دهند و دورهای دیگر دیده می شود.

نمی توان از برخی افراد و گروه های سیاسی برای تبیین قیام 1401 پیش قدم شد، اما انتظار می رود نمایندگانی که عنوان «انقلابیون» را یدک می کشند در این فضا مؤثرتر باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید