نایب رئیس باشگاه پرسپولیس: هیچ پیشنهادی به او نکرده ایم

نایب رئیس باشگاه پرسپولیس: هیچ پیشنهادی به او نکرده ایم

شب گذشته علی حطر یکی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی در گفت وگویی به بحث حضور مربی دروازه بان های این باشگاه در پرسپولیس پرداخت و سوالاتی را مطرح کرد که محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس را بر آن داشت تا به آنها پاسخ دهد.

محمدی در خصوص موارد مطرح شده گفت: در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به مربی دروازه بانان تیم تراکتورسازی باید بگویم موضوع آن چیزی نیست که در رسانه ها مطرح می شود. ما هیچ پیشنهادی به مربی دروازه بانان تراکتور نکرده ایم اما مدیر برنامه های این مربی به ما پیشنهاد داده است.

وی افزود: مدیر برنامه های دینکا آلین به ما اعلام می کند که با وجود قرارداد با باشگاه تراکتورسازی، بند فسخی در قراردادش وجود دارد که بر اساس آن می تواند قرارداد خود را با تراکتورسازی فسخ کند. سپس اعلام کردیم که اگر بتواند قراردادش را فسخ کند، با او صحبت خواهیم کرد اما تاکنون مذاکره ای با این مربی نداشته ایم.

محمدی ادامه داد: اگر از دینکا آلن، آقای حاتیر که یکی از دوستان خوبم و از مدیران باتجربه ورزش است، خواستگاری می کردیم، حق با او بود، اما تا به حال این مربی را ندیدیم و با او صحبت نکردیم. این مربی از سوی مدیربرنامه هایش معرفی شد و اعلام کردیم در صورت انصراف با او صحبت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید