نایب قهرمان نوجوانان آسیای مرکزی ایران


ساعت: 21:48
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914610

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت با نوجوانان منطقه آسیای میانه به عنوان نایب قهرمانی لیگ ملت ها دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار فینال لیگ ملت های آسیای میانه امروز (سه شنبه 17 آذر) در شهر لاهور پاکستان برگزار شد.

تیم ملی نوجوانان ایران و تیم ملی بزرگسالان پاکستان در این دیدار به مصاف هم رفتند که شاگردان محمد وکیلی با نتیجه 3 بر یک میزبان را شکست دادند و به نایب قهرمانی این رقابت ها بسنده کردند.

پاکستانی ها که در ست سوم این دیدار با نتیجه 25 بر 23 مغلوب نوجوانان ایران شده بودند، در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 16 و 25 بر 20 پیروز شدند و عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کردند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که با سه دستیار به این رقابت ها اعزام شده بود، پنج دیدار در لاهور انجام داد تا فرصت خوبی برای آماده شدن برای جام جهانی 2023 به دست آورد.

مهدی جلوه (کاپیتان)، طاها بهبود نیا، عمران گودجیلی، امیرعلی دوالی، امیرمحمد گل زاده، پوریا حسین خانزاده، امید ساکلی، محمدرضا الجلیل، سید متین حسینی، فربد حکشناس، آرین محمودی نژاد، سید مرتضی مهدی نژاد، سید مرتضی‌فاضا، مهدوی‌فاضا. مرادی 14 بازیکن ایران در این رقابت ها حضور داشت.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، حسین الدین نایج و امان نظرزادگلی دوجی (کمک مربی)، محمد معین وکیلی (آنالیزور) و محمدمهدی آذرمهری (درمانگر) تیم ملی را در این مسابقات همراهی کردند.

در دیدار رده بندی این مسابقات تیم های بنگلادش و سریلانکا به مصاف هم رفتند که شاگردان علی پوراروجی در تیم بنگلادش سه بر دو حریفان خود را شکست دادند و به مقام سوم دست یافتند.

سریلانکا ست های سوم و چهارم را با امتیازهای یکسان 25-22 برد، اما ست های اول، دوم و پنجم را با امتیازهای 25-18، 33-31 و 16-14 از دست داد و چهارم شد.

تیم ملی والیبال افغانستان که از مرحله مقدماتی صعود نکرد و روز گذشته در این رقابت ها به کار خود پایان داد، با چهار شکست و بدون امتیاز در رده پنجم این رقابت ها قرار گرفت.

تیم ملی والیبال جوانان ایران صبح فردا (چهارشنبه 18 آذر) لاهور پاکستان را به مقصد تهران ترک می کند و حوالی ساعت 17 از دبی وارد فرودگاه امام خمینی(ره) می شود.

دیدگاهتان را بنویسید