نبرد در رختکن؟ فقط دعوا بود/ حذف از آسیا تغییری در بازی پرسپولیس ایجاد نمی کند

ساعت: 20:05
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798629

دروغ نمی گویم، برخی مشکلات فوتبالی خراسان را ویران می کند

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: برخی اختلافات و عدم حمایت ها باعث نابودی فوتبال خراسان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان پنج فصل اخیر لیگ برتر و متشکل از بازیکنان و کادر فنی خوبی است. اخیراً شرایط خوبی داشته‌ایم.» پس از بازی با سپاهان در مشهد، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم فردا بتوانیم بازی خوبی را مقابل پرسپولیس انجام دهیم.

وی درباره نبرد در رختکن تیمش تصریح کرد: نمی دانم منظور شما از دعوا و نبرد چیست. اصلا اینطوری نبود اعضای تیم تدارکات ما با هم اختلاف داشتند که در همان زمان اتفاق افتاد و اصلاً درگیری نبود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره محرومان و مصدومان تیمش در دیدار با پرسپولیس توضیح داد: محمدرضا فلاحیان و ابوالفضل عکاشه و به احتمال زیاد ابوذر صفرزاده را مقابل پرسپولیس نخواهیم داشت. این بازیکن دو روز است که بیمار است و با تیم تمرین نکرده است.

سید عباسی با اشاره به اینکه می گفت کادر فنی خط قرمز من است و همچنین بازگشت میلاد فراهانی به تیم خاطرنشان کرد: این را قبلا هم گفته ام. چند بازیکن تیم شب قبل از بازی با سپاهان با من صحبت کردند. من خودم فوتبالیست بودم و اتفاقات خیلی بدتری افتاد و بازیکن به تیم برگشت. بعد از بازی با سپاهان که آقای سنگچولی نیامد، با او صحبت کردم و ماجرا را گفتم و او هم قبول کرد و قرار شد به تیم برگردد و به کارش ادامه دهد. البته سنگچولی فردای آن روز برنگشت و من به نظر او احترام می گذارم. او دوست خوب من است و من آنقدر خوش شانس نبودم که با او کار کنم. امیدوارم این تصمیم او باشد و این انتخاب را داشته باشد.

وی ادامه داد: برای بازیکنان ما این سوال پیش نمی آید که چرا باید در ورزشگاه ثامن بازی کنیم و دو تیم دیگر در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کنند؟ این مشکلات نشان می دهد که تعاملی وجود ندارد که این مشکلی است که به فوتبال خراسان ضربه می زند. برای من افتخار بود که دو سال برای ابومسلم بازی کردم. از ابومسلم هم در آن زمان حمایت نشد، اما رسانه ها و مردم پشت این تیم بودند. سال اول که ابومسلم بودم، بازی طولانی با ملوان داشتیم و هفته گذشته در لیگ ماندیم. در مشهد موفق شدم به عنوان مربی تیم در جام باشگاه های آسیا شرکت کنم. من اینجا دنبال مقصر نمی گردم و نمی دانم مقصر کیست. من فقط راست می گویم و نمی خواهم دروغ بگویم. به نظر من این مشکلات فوتبال خراسان را نابود می کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این سوال که بدهی این باشگاه به ورزشگاه امام رضا (ع) پرداخت شده که انتظار دارد تیمش در این ورزشگاه به میدان برود، گفت: حتی برای بازی با گل گهر سیرجان، پول ورزشگاه پرداخت شده است، اما گفتند شورای تامین اجازه نداد بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، یعنی بحثشان بر سر بدهی باشگاه نبوده است.

سید عباسی در پاسخ به این سوال که «حذف پرسپولیس از آسیا روی بازی این تیم تاثیری خواهد داشت؟»، گفت: جای تاسف دارد اما این مسائل اصلاً تغییری در نحوه بازی پرسپولیس ایجاد نمی کند. ما اینطور فکر نمی کنیم. پرسپولیس تیم بسیار آماده و خوبی است. وقتی بازی کردم، وقتی پا به زمین گذاشتم همه چیز را فراموش کردم. این 100 درصد برای پرسپولیس صادق است و انتظار داریم بازی سختی مقابل پرسپولیس داشته باشیم. آماده ایم و امیدواریم فردا بازی قابل قبولی را انجام دهیم.

وی در مورد تقسیم بندی 8 عامل پدیده از جمله آماده سازی این تیم تصریح کرد: من هیچ خبری از این موضوع ندارم و الان شنیده ام.

سیدعباسی در خصوص اینکه آیا تیمش در بازی های اخیر با انگیزه نبودن بازیکنانش مقابل پرسپولیس بازنده است یا خیر، گفت: پیش از این مقابل هیچ تیمی شکست نخورده ایم. به گذشته تیممان برمی گردیم که در دیدار با صنعت نفت آبادان بازی خوبی داشت. ما در همه پست ها کمبودهایی داریم، مثلا ممکن است برای یک پست هشت یا نه بازیکن آماده داشته باشیم اما در یک پست فقط یک بازیکن داشته باشیم. برای یک بازیکن سخت است که بعد از پنج بازی هر پنج روز 90 دقیقه بازی کند، اما چاره ای نداریم. بازی قابل قبولی مقابل نفت داشتیم و کمترین امتیاز را داشتیم. مقابل استقلال ملاثانی بازی کردیم و پیروز شدیم و بعد هم بازی خوبی مقابل پیکان داشتیم که سه امتیاز داشتیم اما بدشانس بودیم. بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند و آنچه در آنها می بینیم انگیزه است نه انگیزه. باید از آنها تشکر کنم. همه بازیکنانم در حال همکاری هستند و از همه آنها راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: عملکرد تیم ما با توجه به بضاعتی که داریم خوب است و نمی توان بیش از این انتظار داشت مقابل تیم های باکیفیتی مانند استقلال و سپاهان بازی کنیم. بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند و من از نزدیک بازیکنانم را زیر نظر داشتم. با این حال عملکرد ما را در این 3 بازی مقایسه کنید که تفاوت ما از صنعت نفت تا پیکان چه بود. تساوی ما در این شش بازی سخت بود و نمی توانست آنطور که شما می خواستید اتفاق بیفتد. ما به توانایی بازیکنان خود اعتماد داریم و یکسری مسائل وجود دارد که می خواهیم آنها را برطرف کنیم و بازی به بازی جلو برویم. تیم پرسپولیس هم خیلی قابل احترام است اما فردا قطعا حریف سرسختی برای آنها خواهیم بود.

سید عباسی گفت: حمیداوی گفته بود که اگر تیم پدیده در نیم فصل اول جزو 10 تیم برتر نبود، تیم را به استان می داد و الان در مشهد نخواهد بود تا پاسخگو باشد. او گفت: «این را باید از خود بپرسید.» وقتی می گویید اگر صد اتفاق مهم را جلوی من بگذارند و بگویند مهم ترین اتفاق چیست و شهر ماشین (پدیده) در میان آنها باشد، احتمالاً من می گفتم. بگو 100 است این یک رویداد ماشینی است، شما از آینده خود اطلاعی ندارید و من در آن زمان نمی دانستم در تیم چه می گذرد.

وی در پاسخ به اینکه باشگاه رسانه فعالی ندارد و سیدمهدی سیدصالحی نیز در پاسخ به سؤالات گفت: سؤالات هدفمند است و می دانید که آیا تیم اهدا می شود یا خیر، گفت: خیر، من هیچ سمتی نداشتم، پس از آن در تیم نبودم و فکر می کنم دو ماه بعد از بازی هواداری به تیم آمدم. وقتی وارد مشهد شدم گفتم این تنها سالی است که از شرایط تیم بی اطلاعم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره وضعیت سنگچولی در این تیم و اینکه آیا تصمیم گیری درباره این اتفاق به بعد از بازی با فولاد و پایان نیم فصل موکول می شود، گفت: هنوز تصمیمی نگرفته ایم. اما ما خیلی سریعتر از فولاد تصمیم خواهیم گرفت.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید