نبرد سیف قدس رؤیاهای صهیونیست ها را بر باد داد


ساعت: 17:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889364

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: مقاومت فلسطین در سال 2021 مقاومت خود را در برابر رژیم صهیونیستی به نام «سیف القدس» آغاز کرد و این جنگ آرمان های رژیم صهیونیستی را نابود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز (31 مرداد) تهران با اشاره به اینکه در سالروز شهادت امام حسین (ع) و انقلاب آن حضرت، ملت فلسطین در حال نبرد بسیار بزرگ با رژیم صهیونیستی است، گفت: رژیم صهیونیستی در سال 1967 نبردی را علیه چهار کشور عربی آغاز کرد و موفق شد بلندی‌های جولان، کرانه باختری نوار غزه و صحرای سینا را اشغال کند. مصر.

ابوشریف افزود: اما پس از آن مردم فلسطین انتفاضه خود را آغاز کردند و در انتفاضه اول اتحاد خود را نشان دادند و انقلاب خود را انجام دادند و موفق شدند وحشت این رژیم اشغالگر را بشکنند.

وی افزود: مردم فلسطین در انتفاضه دوم موفق شدند رژیم را به وحشت بیاندازند به گونه ای که این رژیم مجبور شد خود را در دیوار حائل محاصره کند و همچنین در سال 2000 نیز مجبور به ترک لبنان و در سال 2005 غزه شد.

وی ادامه داد: همانطور که اشاره کردم رژیم صهیونیستی در سال 2002 مجبور شد با ساختن دیواری به نام دیوار حائل اطراف خود را محاصره کند. وی در سال 2006 با حزب الله که هدفش اجرای طرح خاورمیانه جدید بود وارد جنگ شد، اما در مقابل مقاومت اسلامی لبنان شکست خورد و پس از 33 روز درگیری مجبور به پذیرش شکست و عقب نشینی از این جنگ شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در ادامه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی پس از آن وارد جنگ های متعددی علیه نوار غزه شد، افزود: نوار غزه که به ظاهر وسعت کمی دارد، اما اراده آن، وحدت آن است. مردم و قدرت آن بسیار بزرگ است. در سال 2008 اولین جنگ رخ داد. سپس در سال های 2012 و 2014 در تمام این جنگ ها شکست خورد و هیچ یک از اهدافش محقق نشد.

وی تصریح کرد: مقاومت فلسطین در سال 2021 مقاومت خود را در برابر رژیم صهیونیستی که «شمشیر مقدس» نامیده شد، آغاز کرد. نتیجه این جنگ درهم شکستن و نابودی رویای رژیم صهیونیستی بود. حتی سران رژیم صهیونیستی نیز به این مشکل اعتقاد دارند و به آن اعتراف کرده اند. مثل «ایهود باراک» که مقاله ای نوشت و در آن آرزو کرد رژیم صهیونیستی 80 سال دوام بیاورد. علاوه بر این، نتانیاهو، بنت و گانتز اذعان کردند که رژیم صهیونیستی در آستانه پایان خود قرار دارد.

ابوشریف تاکید کرد: در واقع نبرد سیف قدس باعث وحدت بین همه گروه های فلسطینی شد. به ویژه اینکه رژیم صهیونیستی همواره سعی در ایجاد تفرقه بین مردم فلسطین و ایجاد تفرقه در آنها داشته است، اما خوشبختانه این نبرد باعث اتحاد مردم فلسطین شده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: جنبش جهاد اسلامی فلسطین توسعه کرانه باختری را پس از پایان نبرد سیف القدس آغاز کرد. کرانه باختری یکی از مهمترین صحنه های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

ابوشریف توضیح داد: جنبش جهاد فلسطین کرانه باختری را در منطقه نظامی با تمام توان خود تقویت کرده است. خوشبختانه این تلاش ها به ثمر نشست و گردان جنین تشکیل شد که به تدریج به مناطق دیگر سرایت کرد و به این ترتیب رژیم صهیونیستی علیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیوانه شد و این رژیم را در تمامی سطوح نظامی و امنیتی تحت فشار قرار داد. و اعضای آن را دستگیر کرد.

ابوشریف افزود: رژیم صهیونیستی از میانجیگری مصر برای پایان دادن به این جنگ و کشتن یکی از قهرمانان جنبش فلسطین سوء استفاده کرد و در نهایت در جنگ اخیر رژیم صهیونیستی مجبور به مذاکره برای پایان دادن به جنگ شد.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ اخیر فقط جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنگ شرکت کرد و موفق شد دشمن را بترساند و دشمن صهیونیستی را مجبور به بستن نیمی از فلسطین کند. همه اینها نشانه ضعف، استیصال و ترس از دشمن است و اساس پیروزی های آینده خواهد بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: همه این پیروزی ها بدون حمایت جمهوری اسلامی ایران به دست نمی آمد. ایران تنها کشوری است که از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان حمایت می کند.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت ایران از مردم فلسطین گفت: از شما ملت ایران، دولت ایران و رهبر ایران که همیشه از مردم فلسطین حمایت می کنید قدردانی می کنم. من به شما قول می دهم که در آینده نزدیک پس از پاک شدن قدس شریف از لوث غاصبان صهیونیستی، نماز خواهیم خواند.

ابوشریف افزود: رژیم صهیونیستی از میانجیگری مصر برای پایان دادن به این جنگ و کشتن یکی از قهرمانان جنبش فلسطین سوء استفاده کرد و در نهایت در جنگ اخیر رژیم صهیونیستی مجبور به مذاکره برای پایان دادن به جنگ شد.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ اخیر فقط جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنگ شرکت کرد و موفق شد دشمن را بترساند و دشمن صهیونیستی را مجبور به بستن نیمی از فلسطین کند. همه اینها نشانه ضعف، استیصال و ترس از دشمن است و اساس پیروزی های آینده خواهد بود.

وی در ایران افزود: همه این پیروزی ها بدون حمایت جمهوری اسلامی ایران به دست نمی آمد. ایران تنها کشوری است که از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان حمایت می کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان با تشکر از حمایت های ایران از مردم فلسطین گفت: از شما ملت ایران، دولت ایران و رهبر ایران که همیشه از مردم فلسطین حمایت می کنید قدردانی می کنم. . من به شما قول می دهم که در آینده نزدیک پس از پاک شدن قدس شریف از لوث غاصبان صهیونیستی، نماز خواهیم خواند.

دیدگاهتان را بنویسید