نبود استانداردهای لازم برای پارکینگ های کرمانشاه


ساعت: 17:19
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840645

رئیس سازمان مشاغل شهرستان کرمانشاه مطرح کرد؛

امیر حیدرجان با اشاره به اینکه پارکینگ های شهر کرمانشاه از استانداردهای لازم برخوردار نیستند، گفت: اتحادیه پارکینگ داران نیز مقررات شهرداری را قبول ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر حیدر در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: مجوز پارکینگ توسط اتحادیه پارکینگ داران صادر می شود که زیر نظر اصناف بوده و فقط درخواست شهرداری است.

سرپرست امور شهری شهرداری کرمانشاه افزود: در گذشته برخی از افرادی که دارای زمین شخصی بودند، برای اخذ مجوز به شهرداری مبلغی پرداخت می کردند.

وی ادامه داد: شهردار جدید کرمانشاه بر این نظر است که پارکینگ های کرمانشاه از استانداردهای لازم برخوردار نیستند.

حیدریان گفت: بر اساس دستورالعمل جدید باید استانداردهای لازم مانند نظارت تصویری، سد معبر، سندبلاست، تابلوی قیمت گذاری، استعلام بد منشأ افراد انجام شود و پس از آن مجوز صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص مصوبه ای صادر و به شهردار ابلاغ شده است که اتحادیه پارکینگ داران به دلیل شرایط سخت و عدم برخورداری از مزایای آن را نپذیرفت.

سرپرست امور شهری شهرداری کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به خصوصی بودن پارکینگ سینما استقلال، افزود: باید قوانین موجود را رعایت کرده و با اتحادیه به توافق برسند.

وی گفت: تنها چهار پارکینگ در سطح شهر شهرداری است و مابقی خصوصی است.

حیدریان با تاکید بر اینکه رعایت قوانین مدون نیازمند گذشت زمان و تا حدودی اهرم های فشار است، گفت: امیدواریم در آینده شاهد پارکینگ های استاندارد در سطح شهر باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید