نبود روشنایی کافی علت تصادفات پی در پی و مشکل عمده قاچاق ساجی به اصفهان


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806453

رئیس شورای شهر ساجی به تشریح مشکلات ناشی از نبود روشنایی کافی در جاده اصفهان پرداخت و مطالبات مردم ساجی را در این خصوص بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی مظاهری در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی بیان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات مردم ساجی، مسافران و همشهریان کوهپایه، جاده ترانزیتی اصفهان به یزد است که از سمت سازی، کوهپایه و تودسک از شهر کوهپایه می گذرد.

رئیس شورای شهر ساجی با اشاره به تردد مکرر مردم از ساجی به اصفهان برای رفع نیازهای خود گفت: مردم ساجی به دلایل اقتصادی و بهداشتی از این جاده برای سفر به اصفهان استفاده کنند.

وی افزود: تا این زمان از خروجی های باغ رضوان تا ورودی سجزی روشنایی کافی وجود ندارد و منجر به خسارات جانی و مالی برای همشهریان و البته مسافرانی شده است که این مسیر را تردد می کنند. “

مشاهری با اشاره به حوادث زیادی که در این مسیر برای مردم ساجی رخ داده است، گفت: متاسفانه بسیاری از همشهریان ما در این مسیر جان خود را از دست داده و یا خسارت جانی و مالی متحمل شده اند.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده توسط شورای شهر ساجی و آخرین مرحله که با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی انجام شد، گفت: بخشی از این جاده متعلق به مسئولان اصفهان و بخشی نیز متعلق به شهرداری اصفهان است. کارکنان شهرستان کوهپایه.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان شهر اصفهان می خواهیم در این زمینه ورود کنند چرا که بر اساس آخرین گزارش پلیس راهور که اواخر دی ماه ذکر شد نشان می دهد جاده ترانزیتی شرق اصفهان 24 درصد جاده را تشکیل می دهد. و مرگ و میر در نه ماه اول سال 1404 وجود داشت

مرتضی مظاهری گفت: متأسفانه در دو ماه گذشته چندین حادثه تلخ داشتیم که دو تن از هموطنان ساجی در این حوادث جان باختند.

وی گفت: از کارکنان می خواهم به فکر این مسیر باشند که عملاً گم شده است. از طریق شورای شهر نیز پیگیر هستیم و به عنوان یکی از مهمترین مشکلات شهر ساجی پیگیری خواهیم کرد.»

رئیس شورای شهر ساجی با اشاره به مشکلات ناشی از نبود نور کافی در این مسیر اذعان داشت: اغلب مشاهده می شود که برخی از رانندگان به دلیل رها شدن سگ های ولگرد در شهر ساجی با این سگ ها مواجه می شوند. «که گاهی خطرات جانی و مالی را برای مسافران به همراه خواهد داشت و این مشکل برای ما سخت است.

مظاهری ادامه داد: اگر به چهار خروجی اصفهان نگاه کنیم متوجه می شویم که از خروجی شمالی به شاهین شهر حدود 30 کیلومتر روشنایی دوطرفه و همچنین به سمت شهرز 25 کیلومتر روشنایی دوطرفه و غرب اصفهان نورپردازی می شود. تا فولادشهر ادامه دارد و این مسیرها امن است اما جاده شرق اصفهان خالی از کارمند الطاف است.

وی خاطرنشان کرد: مردم شرق کشور به ویژه مردم ساجی از استاندار و مسئولان شهرستان اصفهان و شهرستان کوهپایه انتظار دارند در این زمینه ورود کرده و در اسرع وقت به طور جدی مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید