نبویان: در فتنه اخیر، دشمن در حال جذب دانشجو، استاد و اقشار مختلف جامعه است/ مسلمان واقعی همیشه فریاد مرگ بر آمریکا خواهد داد.

نبویان: در فتنه اخیر، دشمن در حال جذب دانشجو، استاد و اقشار مختلف جامعه است/ مسلمان واقعی همیشه فریاد مرگ بر آمریکا خواهد داد.

محمود نبویان نماینده مجلس با اشاره به اینکه معیار اسلامی این انقلاب شخصیت مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: همه هجمه های آمریکا و غرب چیزی جز شکست های پی در پی نخواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر با تاکید بر اینکه دشمن در فتنه اخیر هر چه داشت به میدان آورد، گفت: دشمن برای شکست جمهوری اسلامی نقشه های زیادی کشیده است اما هر بار به ویژه در فتنه اخیر در برابر اعتماد شکست خورده است. و ایمان مردم ایران

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان شامگاه چهارشنبه در اولین شب جشن انقلاب که به مناسبت ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار شد، گفت: مومنان (علیه السلام) در مهدیه که دشمن تمام تلاش خود را در قیام های اخیر به کار گرفته است.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه ده ها کشور در این قیام مخالف جمهوری اسلامی بودند، گفت: احضار سفرا، چندین قطعنامه، عزل کمیسیون وضعیت زنان و… از جمله اقداماتی است که توسط این شورا انجام شده است. این کشورها علیه جمهوری اسلامی .

نماینده شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در این فتنه از داخل کشور یارگیری می کرد، گفت: این نیروها از بین برخی دانشجویان، اساتید و اقشار مختلف جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه هیچ یک از دستگیرشدگان انگیزه مشکلات اقتصادی را برای اغتشاشات بیان نکردند، خاطرنشان کرد: مردم ایران درگیر مشکلات اقتصادی هستند اما این افراد و معاندان نماینده مردم نبودند.

نبویان با بیان اینکه منشأ این قیام خارج از کشور است، تصریح کرد: مشکل اصلی آمریکا با اصل اسلام است، زیرا در قیام های مختلف قرآن و پرچم سیدالشهدا(ع) را به آتش می کشند.

وی با اشاره به این شبهه که چرا عربستان سعودی که کشوری مسلمان است از این ناآرامی ها در ایران حمایت می کند، گفت: امام خمینی (ره) در پاسخ به این شبهه با جمله «ما دو نوع اسلام داریم، اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی» پاسخ دادند. . p)” پاسخ داده می شود.

نماینده شورای اسلامی با قرائت آیه ای از قرآن کریم یادآور شد: خداوند بارها در قرآن کریم بر مبارزه با کفار تاکید کرده است و در نتیجه یک مسلمان واقعی همیشه مرگ بر آمریکا را فریاد خواهد زد. .

وی با اشاره به اینکه آمریکا دلار خود را به عنوان واحد تجارت جهانی تعیین کرده است، گفت: این امر باعث شده است که به دلیل تحریم صادرات آمریکا نتوانیم حتی از کشورهای همسایه ارز صادراتی دریافت کنیم.

نبویان افزود: در کل دنیا کمتر از 10 کشور وجود دارد که گاو نقدی آمریکا نیستند و این مشکل بارها در رویدادهای مختلف ثابت شده است.

وی به پایگاه های نظامی آمریکا در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی به اهداف خود رسید زیرا یکی از شعارهای پیروزی انقلاب اسلامی «استقلال» بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا 237 کودتا و مداخله نظامی در جهان داشته است، ابراز داشت: چنین دولتی بارها در برابر ملت ایران شکست خورده است که از آن جمله می توان به پیروزی انقلاب اسلامی، حادثه طبس، جنگ تحمیلی اشاره کرد. و … نقل قول.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پارامتر جدیدی به محاسبات سیاسی و نظامی دنیا اضافه کرده است، تصریح کرد: این پارامتر توکل به خداوند متعال است، زیرا خداوند در قرآن کریم وعده داده است که اگر مسلمانان به خدا توکل کنند همه چیز را پیروز خواهند کرد. .

نبویان با بیان اینکه آمریکا تمامی بنادر و کشتی های جمهوری اسلامی را تحریم کرده است، گفت: در حوزه هوانوردی هیچ کشوری حق فروش و اجاره هواپیما به ایران را ندارد.

وی ادامه داد: دشمن برای شکست جمهوری اسلامی نقشه های زیادی کشیده است اما هر بار برخلاف اعتماد و ایمان مردم ایران شکست خورده است.

نماینده شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی همه شعارهای خود را توجیه کرده است، تصریح کرد: شعارهای جمهوریت، استقلال و آزادی به طور کامل در کشور محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه معیار اسلامی این انقلاب شخصیت مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: همه هجمه های آمریکا و غرب چیزی جز شکست های پی در پی نخواهد بود.

نبویان به بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در خدمت رسانی به مردم در حوزه آبرسانی و برق داشته ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در اوج است، تصریح کرد: دشمن در ابعاد مختلف جمهوری اسلامی شکست خورده است و بدون نظر جمهوری اسلامی هیچ اتفاقی در منطقه نخواهد افتاد.

نماینده شورای اسلامی با اشاره به اینکه درآمد یک ماه از فروش نفت عربستان برابر با فروش یک سال نفت ایران است، یادآور شد: اما در چنین فضایی توسعه علم، پزشکی، آموزش، زیرساخت ها و… است. در جمهوری اسلامی با هیچ یک از کشورهای منطقه قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ایران به شدت در حال پیشرفت است، گفت: البته مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور وجود دارد که باید با تلاش بیشتر برطرف شود.

نبویان در پایان تاکید کرد: دشمن متوجه پیشرفت و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی شده است و همه دشمنی ها و اغتشاشاتی که رخ می دهد به همین دلیل است.

دیدگاهتان را بنویسید