نتایج آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه اعلام شد


ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834766

معاون منابع انسانی قوه قضاییه نتایج آزمون انتصاب کادر اداری قوه قضاییه را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ متن ابلاغیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به شرح زیر است:

نتایج آزمون استخدامی کتبی کارکنان اداری قوه قضاییه از طریق پروفایل کاربری داوطلبان در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir اعلام شد.

داوطلبان در صورت به حد نصاب رسیدن در این آزمون به مرحله بعدی می روند که در آنجا مدارک بررسی و تایید می شود.

زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان که مدارک آنها تایید خواهد شد، متعاقباً با تعیین قوه قضائیه در سمت منتخب اعلام خواهد شد.

انتخاب افراد با ظرفیت دو برابر در هر سمت (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه استخدامی، فقط از بین حد نصاب های آزمون کتبی که صلاحیت آنها بررسی و تایید شده است، بر اساس نمره کل آنها چهل درصد 40 درصد) برای دروس عمومی و شصت درصد (60 درصد) برای دروس تخصصی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی در هر شغل.

کسب حد نصاب در آزمون کتبی برای داوطلبان حق استخدامی ایجاد نمی کند و دعوت از افراد دارای مدارک تایید شده برای مصاحبه تخصصی به ترتیب سنجش دریافتی و حداکثر تا دو برابر ظرفیت پذیرش انجام می شود.

پس از انجام مصاحبه تخصصی، افراد را با گزینش بر اساس مجموع نتیجه نهایی با وزن هفتاد درصد (70 درصد) برای آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) و سی درصد (30 درصد) برای مصاحبه تخصصی و شرکت در آزمون آشنا کنید. مشاهده براوردها و “سهمیه های قانونی برابر با ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) خواهد بود.”

انتهای پیام/
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید