نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو در وبسایت منتشر شد

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو در وبسایت منتشر شد

پس از اعلام نتایج قرعه کشی سی و دومین مرحله از فروش محصولات ایران خودرو از ظهر امروز دوشنبه (4 بهمن) و ثبت نام کنندگان می توانستند از طریق حساب کاربری خود از وضعیت برنده شدن یا عدم برنده شدن خود مطلع شوند، اکنون لیست منتخب و سه نفر طرح های (عادی دهمین فروش ویژه مادران و ششمین طرح خرید و فروش خودروی کارکرده) در سایت این گروه خودرو بارگذاری شده است.

سی و دومین طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، بزرگترین طرح پیش فروش این گروه صنعتی نام گرفت، با عرضه چهار محصول این شرکت (آریسان) وانت دوگانه سوز، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 به مدت 10 روز (تا پایان 22 بهمن) برگزار می شود. همزمان با این طرح دهمین طرح ویژه مادران و ششمین طرح تعویض خودروهای فرسوده برگزار شد.

قرعه کشی این طرح دیروز (یکشنبه 3 بهمن) برگزار شد.

در این مرحله از فروش محصولات ایران خودرو، یک میلیون و 814 هزار و 579 نفر در مجموع در سه طرح (عادی، جمعیت جوان و جایگزینی خودروهای فرسوده) 100 هزار دستگاهی شرکت کردند.

در طرح متقاضی عادی 939 هزار و 872 نفر برای 40 هزار خودرو اقدام کردند که از تعداد متقاضیان، 982 نفر برای وانت آریسان ثبت نام کردند و با توجه به ظرفیت 12 هزار دستگاهی این خودرو، همه کسانی که ثبت نام کردند باید برنده اعلام می شدند. .

همچنین 654275 نفر برای 3600 دستگاه پارس سفارشی، 14426 نفر برای 12000 دستگاه راناپلاس و 140598 نفر برای 12400 دستگاه سورن پلاس ثبت نام کردند.

آمار ثبت نام و ظرفیت سه طرح را می توانید از لینک مشاهده کنید.

طبق مراحل قرعه کشی، کلیه شرکت کنندگان (برنده و غیر برنده) از ابتدای صبح امروز می توانستند به وجوه موجود در حساب های نیابتی خود دسترسی داشته باشند تا در صورت برنده شدن، مابه التفاوت 90 میلیون تومان به مبلغ بدهی را پرداخت کنند. خودرو و واریز آن به حساب ایران خودرو و یا در صورت عدم برنده شدن وجه مسدود می شود.

اعلام نتایج به گزینشگران تا ظهر امروز ادامه داشت و پس از آن پیامکی برای انتخاب کنندگان ارسال شد. همچنین شرکت کنندگان می توانستند از طریق حساب کاربری خود در سایت فروش ایران خودرو از نتیجه برنده شدن یا نشدن آن مطلع شوند.

دقایقی پیش لیست برگزیدگان در سایت این گروه خودرویی در قسمت لیست برندگان قرعه کشی بارگذاری شد.

لازم به ذکر است که موعد تحویل تمامی 100000 خودرو تیرماه تا اسفند 1402 تعیین شده است و بدین ترتیب پنج تا 13 ماه آینده را پوشش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید