نتایج مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا صبح روز دوم مسابقات اعلام شد/ محمودپور و ملایی به فینال رسیدند.


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914994

در دومین روز از مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا، محمودپور و ملایی به فینال راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا از روز گذشته با حضور 169 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و 90 شرکت کننده در رده سنی جوانان از 18 کشور در پاتایا تایلند آغاز شد و امروز 19 آذرماه با برگزاری دور مقدماتی گروه دوم ادامه یافت.

تیم ایران که در این مسابقات در رده بانوان و آقایان حضور دارد، امروز در 5 ماده به مصاف حریفان خود رفت.

ابوالفضل سطوتی در اسکال جوانان به مصاف حریفانی از عربستان، قزاقستان، هنگ کنگ، هند و ژاپن رفت و در نهایت در اولین دوره مسابقات با زمان 7:30.348 دوم شد و در راه رسیدن به فرصتی دیگر باقی ماند. بازی برگشت از این نقطه امروز ظهر برگزار می شود.

امیرحسین محمودپور در اولین رقابت نمایندگان کشورمان در مسابقه مقدماتی گروه اول در رده سبک سبک با حریفانی از قزاقستان، چین و ازبکستان روبرو شد و با زمان 7:22.111 دقیقه دومین نماینده چین شد و به فینال رفت. محمودپور روز یکشنبه در مرحله نهایی به مصاف حریفان خواهد رفت.

نازنین ملایی در گروه دوم مقدماتی دسته یک نفره سبک وزن در مسابقه با نمایندگان ازبکستان و هنگ کنگ با زمان 8:20.442 دقیقه به مقام اول دست یافت و به فینال الف راه یافت. فینال این ماده آذرماه برگزار می شود. 13، یکشنبه.

کیمیا زارعی و زینب نوروزی در سبک وزن زنان با رقبای از کره، اندونزی، مالزی و ازبکستان به رقابت پرداختند و با زمان 8:01.305 دقیقه و یک هزارم ثانیه پس از اندونزی و کره سوم شدند. . بازی برگشت از این نقطه امروز ظهر برگزار می شود.

تیم چهار نفره قایقرانی سنگین وزن بانوان متشکل از شکیبا واکوفی، مریم کرمی، فاطمه مجلل و مریم امیدی پارسا در مرحله انتخابی به مصاف ورزشکارانی از کره، اندونزی، ویتنام و چین رفت و با زمان 7:15.321 دقیقه پشت سر قایق ویتنام به پایان رسید. چین سوم شد. دیدار فینال این ماده روز یکشنبه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید