نتایج و ورود تیم ها به لیگ امسال قابل توجه است / تیم هایی که رشد خود را حفظ کردند موفق تر هستند

زمان: 17:39
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774955

این مربی فوتبال گفت: معتقدم امسال تیم های موفقی هستند که نتایج و ورودی های کمتری داشته اند و توانسته اند ساختار تیمی خود را حفظ کنند ، متأسفانه بسیاری از تیم ها مدخل ها و نتایج زیادی داشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن شفیعی در مصاحبه با خبرنگار صاحب نیوز ؛ وی گفت: فکر می کنم امسال شاهد یکی از شلوغ ترین سال های نقل و انتقالات هستیم ، علاوه بر تغییرات بازیکنان تیم ها ، کادر برخی از تیم ها نیز تغییر کرده است و وقتی مربیان تغییر می کنند ، بازیکنان می توانند با آنها راحت باشید. “آنها کار بیشتری با خود به همراه دارند.

* تیم با 16 خروجی و 12 ورودی برای نقل و انتقالات

این مربی فوتبال گفت: معتقدم امسال تیم های موفقی هستند که نتایج و ورودی های کمتری داشتند و توانستند ساختار تیم خود را حفظ کنند. متأسفانه بسیاری از تیم ها ورودی و خروجی های زیادی داشتند که یکی از آنها 16 خروجی و 12 تغییر بود. برای فوتبال خوب نیست و همه این نقل و انتقالات نشان می دهد که وضعیت فوتبال ملی و باشگاهی از بین رفته است.

شفیع خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان ترجیح می دهند در تیمی بازی کنند که دستمزد بیشتری دارد و این باعث نقل و انتقالات این چنینی شده است. استقلال و پرسپولیس که تیم های پرطرفدار و بزرگی هستند همچنان مربی آنها باقی مانده است.

وی با اشاره به ورودی و خروجی قرمز و آبی ها افزود: بازیکنانی که لژیونر می شوند باید برای دیدن بیشتر به تیم های دیگر بروند و به اقتصاد باشگاه و فوتبال کمک کنند. برای اینکه تیمی خوب باشد ، مربی باید ثابت قدم باشد و حداقل دو سال با بازیکنان تیم کار کرده باشد تا بتواند تکنیک ها و تاکتیک های خود را انجام دهد.

حسن شفیعی در بخشی دیگر از این سخنرانی گفت: زمانی بازیکنان تیم های اصفهانی محلی بودند و فقط تعداد کمی از بازیکنان محلی نبودند و این باعث ایجاد علاقه در تیم و شهر شد. همچنین بازیکنان استثنایی ، و محرم نویدیکا بازیکنانی را استخدام کرده است که روی نیمکت نیستند و می توانند درصد زیادی از بازی ها را انجام دهند.

این مربی فوتبال با اشاره به بازیکنانی که لژیونر سپاهان شدند ، اظهار داشت: سپاهان چندین خروج داشت و کار دیگر سپاهان تولید حدود 4 بازیکن بود چرا که آنها در لیگ قبلی کمتر از سایر بازیکنان بازی کرده بودند و از این باور پیروی می کردند. بازیکنان علاوه بر بازی تیمی به اقتصاد باشگاه نیز کمک کنند.

* تیم سپاهان پیام به ماهی نیاز دارد

شفیعی در ادامه با بیان اینکه به نظر من شاه ماهی تیم سپاهان به پیام نیاز دارد ، ادامه داد: اگر دروازه بانانی که توسط باشگاه استخدام شده اند بتوانند به تیم گزارش دهند ، سپاهان روزهای خوبی را سپری خواهد کرد. سپاهان موفق شد افراد خوبی را برای این فصل جذب کند و انتخاب خوبی داشت.

وی افزود: سال گذشته تیم سپاهان تیمی پرانرژی و دارای مربیان خوب محلی بود که در شروع مسابقات امتیازات خوبی را از دست دادند و سال گذشته قرار بود درسی برای سپاهان باشد. تیم ذوب آهن در صورت دقت می تواند در بالای جدول باشد. “باشید.

حسن شفیعی گفت: باشگاه ذوب آهن سالی چندین بار کادر خود را عوض می کند ، چندین بار مربی عوض کرده و حدود 4 خروجی و 24 ورودی دارد ، این تیم تیمی است که در سال های اخیر بازیکنان را می سازد و آماده می کند زیرا بازیکنان آن را جذب کرده اند. دسته های پایین تر و در فولاد تولید و صادر می شود.

این مربی فوتبال گفت: جذب کادر کامل برای ذوب آهن و عدم استخدام مربی بومی یکی از مشکلات ذوب آهن است؛ در طول این فصل ، تیم هایی که فرم خوب و بازیکنان خود را از دست داده اند ، مربی باید بسیار قوی باشد تا بتواند تیم را در کنار هم نگه دارد و در غیر این صورت برای تیم و مربی مشکل خواهد بود.

* تارتار باید زمان کافی برای هماهنگی تیم و تاکتیک های تیم داشته باشد

شفیعی با اشاره به سخت کوشی تارتار به دلیل ورودی های زیاد ، تاکید کرد: تارتار باید زمان زیادی داشته باشد تا بتواند تیم و تاکتیک های تیم را هماهنگ کند. البته تارتار با یک بازی جبران می کند و نتیجه در بازی ها مشخص می شود.

وی با بیان اینکه ذوب آهن یکی از تیم های لیگ است که تعداد قابل توجهی حضور داشته است ، اضافه کرد: تارتار برای جذب بازیکنانی که از تیم های پایین تر هستند و تجربه کمی دارند ، به سختی کار می کند. به نظر من در هفته اول تا سوم جدول ذوب آهن نیز با تیم های خوبی بازی می کند و شانس تساوی با این تیم نبود.

* نحوه بازی ذوب آهن در 4 مسابقه اول مهم است

حسن شفیعی ادامه داد: مهم این است که ذوب آهن در چهار بازی اول چگونه بازی می کند ، این تیم طرفداران زیادی دارد ، امیدوارم با تغییر مدیریت باشگاه ذوب آهن این باشگاه به روزهای خوب گذشته بازگردد و برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می کنم. اصفهانی. “

این مربی گفت: “مجموعه ای از تیم ها مانند گل گهر ، آلومینیوم و کرده اند سرمایه گذاری کرده اند و افراد خوبی را جذب کرده اند ، تیم های دیگر نیز سعی می کنند بهتر باشند. به نظر من ، سپاهان با نقل و انتقالات خوب خود در کنار استقلال و پرسپولیس ، آنها مدعی هستند ،” اما آنها باید ببینند چگونه در بازی ها کار می کنند.

شفیعی گفت: نقل و انتقالات فوتبال امسال بی سابقه بود و همه این ورودی ها و نتایج در بازی ها موثر خواهد بود و فقط باید منتظر ماند و نتایج این نقل و انتقالات را در بازی دید ، چند بازی اول ذوب آهن و سپاهان برای این تیم ها مهم هستند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید