نتیجه اعتماد روسای فدراسیون ها به نایب رئیس بانوان افتخاری بود/ به دنبال مکان های بین المللی برای ورزش بانوان هستیم.


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814558

دکتر کاظمی پور در نشست هم اندیشی روسای و نایب رئیسان بانوان فدراسیون ها با حضور وزیر ورزش و جوانان:

وی گفت: از مدیرانی که به تفویض اختیارات زنان و اعتماد به سمت معاونت زنان توجه ویژه داشتند تشکر می کنم و همچنان معتقدم اعتماد به زنان در بسیاری از زمینه ها با نتایج خوب و آبرومندانه همراه است. البته انتخاب زنان متخصص، متعهد، موثر و مطمئن در این سمت شرط لازم برای تبلور چنین باوری خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان عصر چهارشنبه از نشست هم اندیشی روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان در حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون تقدیر کرد. رئیس فدراسیون های بانوان کشور از زحمات نایب رئیس فدراسیون ها که با برگزاری جلسات انتخاباتی و تغییرات در فدراسیون ها از سمت خود خداحافظی کردند، قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که از تجربیات آنان در جهت پیشرفت و تعالی استفاده شود. ورزش در کشور

معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به رویدادهای مهمی از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، بازی های سرکو المپیک، یونیورسیاد دانشجویان و بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگجو که در سال 1401 از ورزش ایران پیشی گرفت، گفت: گفت: برای اینکه بانوان می توانند در این مسابقات شرکت کنند، توسط وزارت ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت و در این راستا ده بازدید از اردوهای تیم های ملی داشتم تا روند تبدیل شرایط موجود به مطلوب ادامه یابد. حضور پررنگ زنان در رویدادهای مهم سال آینده.

دکتر کاظمی پور در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت پرداختن به جایگاه نایب رئیسی بانوان در فدراسیون ها اشاره کرد و گفت: همچنان معتقدم اعتماد به بانوان در بسیاری از زمینه ها با نتایج خوب و آبرومندانه ای همراه است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان یکی از شاخص های توسعه در حوزه بانوان را در کسب جایگاه های بین المللی موثر دانست و تصریح کرد: به بانوانی که امسال جایگاه های بین المللی خوبی را به ایران آوردند تبریک می گویم. سال 1401 یکی از شاخص های توسعه در فدراسیون ها که در حال ارزیابی است، معرفی افراد توانمند برای کسب مقام های موثر بین المللی در ورزش بانوان است و انتظار می رود روسای فدراسیون ها بتوانند در تحقق اهداف بانوان مسلمان پیشرفت کنند. برای ایرانیان کرسی های موثر در رویدادهای بین المللی فراهم کنید.

دکتر کاظمی پور با اشاره به ممنوعیت استفاده از حجاب در مراکز ورزشی در فرانسه گفت: این اتفاق یادآوری می کند که با توجه به در پیش بودن بازی های المپیک 2024 فرانسه، اماکن موثر بین المللی ورزشی می تواند به حضور فرهنگی بانوان مسلمان در این کشور کمک کند. رویدادهای بین المللی

وی تاکید کرد: یقینا فعالیت و اثربخشی زنان مسلمان در عرصه بین المللی موجب احقاق حقوق بشر، حضور زنان در چارچوب موازین شرعی و ایجاد فرصت برای احقاق حقوق فنی و حرفه ای خواهد شد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مدیریت مستقل تیم های ورزشی بانوان به عنوان یکی از اولویت های برنامه دکتر سید حمید سجادی گفت: رویدادهای کسب تجربه در حوزه و دوره های بین المللی است. یکی از شاخص های توسعه فدراسیون های واجد شرایط است.

دکتر کاظمی پور اعزام داوران بین المللی را یکی دیگر از شاخص های توسعه ورزش بانوان دانست و تصریح کرد: اعزام داوران زن از سطوح بین المللی به مسابقات جهانی و آسیایی نیز نشانگر حضور بانوان توانمند و الگوی بارز ارزش های فرهنگی و اسلامی بانوان است. متخصصان این حوزه شاخص بین المللی و مهم در حرکت برای توسعه بانوان در فدراسیون های ورزشی.

معاون توسعه ورزش بانوان در سخنان پایانی خود گفت: بر اساس اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی، مسئولیت تمامی مسائل مربوط به بانوان به معاونت بانوان واگذار شده است و برای ایفای این مسئولیت، معاونت زنان یا نمایندگان آن برنامه ریزی و نظارت ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید