نتیجه افزایش ساعت ترافیک در تهران

مجتبی شفیعی درباره افزایش ساعات در طرح ترافیک و ممنوعیت تردد شبانه گفت: درخواست شهرداری تهران لغو ساعات ممنوعیت تردد در شب است و این موضوع از طریق شهرداری در ستاد کرونا نیز مطرح شد.

وی افزود: با وجود مخالفت بسیاری از مردم با اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه، دلیل تاخیر در لغو این موضوع را نمی دانیم و در صورت رفع نشدن این مشکل شاهد تردد بیشتر در این طرح خواهیم بود. ساعات قبل از طرح.»

وی در خصوص افزایش ساعات اجرای طرح ترافیک تهران گفت: از زمان اجرای طرح ترافیک تهران نتیجه خوبی داشته و 20 درصد از گره های ترافیکی داخل شهر در محدوده طرح ترافیک و 10 درصد خارج از آن کاهش یافته است. طرح ترافیک.

معاون شهردار تهران گفت: پیش بینی ما این بود که با افزایش ساعات طرح ترافیک سفرهای غیرضروری را به حداقل برسانیم که خوشبختانه بر اساس برآوردها، سفرهای غیرضروری بین 20 تا 18 درصد کاهش یافته است.

وی گفت: بسیاری از شهروندان از طولانی بودن تردد در پایتخت همزمان با کاهش ساعت رانندگی گلایه داشتند و برخی هم اکنون انتقاد دارند که چرا طرح ترافیک افزایش یافته اما عموما بر اساس آنچه نمایندگان بهداشت داشته اند. تاثیر بسزایی در کاهش تاج

دیدگاهتان را بنویسید