نتیجه بازی تیم والیبال ایران و آرژانتین

نتیجه بازی تیم والیبال ایران و آرژانتین

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در جام واگنر به مصاف تیم ملی والیبال آرژانتین رفت و موفق شد در دیداری نزدیک با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد.

والیبال ایران در آخرین دیدار خود در جام واگنر با ترکیب اصلی جواد کریمی، صابر کاظمی، امیرحسین توته، مهدی جلوه، امیرحسین اسفندیار، محمدجواد معنوی نژاد و محمدرضا موذن به مصاف آرژانتین رفت.

والیبال ایران در ست اول این دیدار موفق شد با نتیجه 25 بر 21 پیروز شود. تیم ملی والیبال آرژانتین در ست های دوم و سوم این دیدار بهترین تیم میدان بود و موفق شد با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 19 پیروز شود تا نتیجه بازی 2 بر 1 به سود آرژانتین به پایان برسد. .

ایران در ست چهارم این دیدار با بازی خوب خود موفق شد با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی برسد تا دو تیم در ست ها به تساوی 2 دست پیدا کنند.

در ست پنجم و پایانی این دیدار آرژانتین کار را خوب آغاز کرد تا این تیم با نتیجه 7 بر 5 ایران را شکست دهد. در ادامه این ست والیبال ایران عملکرد خوبی داشت تا نتیجه 8 برابر شود.

تیم ملی والیبال ایران در پایان ست پنجم با نمایش خوب خود موفق شد با نتیجه 15 بر 13 پیروز شود.

به گزارش ایسنا، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال لهستان جام واگنر با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین از 27 تا 29 مردادماه در شهر کراکوف لهستان برگزار شد. تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود با نتیجه 3 بر صفر مقابل لهستان شکست خورد. والیبال ایران در دومین دیدار به مصاف صربستان رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. همچنین در سومین دیدار تیم ملی والیبال ایران با تساوی آرژانتین را شکست داد.

دیدگاهتان را بنویسید