نجات ملت از سلطه استکبار یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بود/ عبور از شرایط سخت با اراده و تلاش

زمان: 09:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804367

علی معلمی با بیان اینکه نجات ملت از سلطه استکبار و ظلم داخلی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بود، گفت وی گفت: ملت ایران به فضل الهی در سایه انقلاب اسلامی به آزادی رسیده است. البته آزادی در سایه اسلام است و نباید از آزادی سوء استفاده کرد و احکام اسلامی را نادیده گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ امسال به ایام دهه فجر نزدیک می شویم و انقلاب بهمن 57 در بهمن 1400 چهل و سومین سالگرد خود را با اقتدار و سربلندی جشن می گیرد، اما آنچه در این لحظه اهمیت دارد. دستاوردهای انقلاب اسلامی را توضیح دهید.

در حالی که دشمن تلاش می کند فضای یأس، ناامیدی و بی اعتمادی را در کشور ایجاد کند و انقلاب اسلامی را دست نیافتنی و ناکارآمد جلوه دهد، در چنین شرایطی تبیین همه دستاوردهای انقلاب اسلامی که در عرصه های مختلف بوده است ضروری است. .

در شرایط کنونی کشور که تحت الشعاع عوامل مختلفی بر وضعیت اقتصادی ملت ایران قرار دارد، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای تضعیف انقلاب، روحیه انقلابی مردم و برانگیختن شبهه‌ها انجام می‌دهند. . برای ناکارآمدی جمهوری اسلامی در 43 سال انقلاب. تعطیل و با تطهیر رژیم منحوس پهلوی از یک سو و کم اهمیت جلوه دادن دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی در رویکردهای سیاسی، امنیت و تمامیت ارضی، جبران عقب ماندگی اقتصادی، عدالت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، دستاوردهای علمی و فناوری، زیرساخت های کشور. کشور، ظرفیت تولید تجهیزات نظامی، قدرت منطقه ای، امنیت داخلی و بسیاری دیگر از دستاوردهای بزرگ انقلاب.

آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان یهود در گفتگو با خبرنگار بلاه درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:

وی افزود: یکی از دستاوردها و برکات مهم انقلاب اسلامی این است که مردم به دین خدا روی آورند و در سایه ایمان و امام و ولایت مستقل زندگی کنند که این دستاورد بزرگی است.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: وضعیت کنونی را در کشورهای دیگر دنیا می بینیم، برخی مانند عربستان به ظاهر مدعی اسلام هستند اما می بینیم که چگونه زیر دست استکبار عمل می کنند و به دیگران ظلم می کنند.

آیت الله معلم ادامه داد: سعودی ها سال هاست که به سوی مردم بی دفاع و درمانده یمن تیراندازی می کنند زیرا مردم مسلمان یمن نمی خواهند استکبار بر آنها حکومت کند.

وی تاکید کرد: ملت صبور ایران در برابر ظلم استبداد ایستادگی کرد و در هم شکست و در خدمت استکبار که مزدور بیگانگان بود در مقابل جنگ تحمیلی علیه همسایه دفاع کرد. اما مردم صبور و مقاوم ایران با اتکال به خداوند متعال نه تنها صدام را از دستیابی به اهدافش ناامید کردند، بلکه چشمان او را از استکبار سیاه کردند و همه این دستاوردهای بزرگ مدیون انقلاب اسلامی ایران بود.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: البته کسانی که دوران ظلم و ستم را درک می کنند می توانند قضاوت کنند که وضعیت امروز کشور چگونه بوده است. امروز هرکسی می تواند به راحتی تمام افکار و سخنانی را که دارد بیان کند، اما در زمان ظلم و ستم هیچکس حق نداشت افکار و سخنان مخالف سیاست های حزب حاکم را بیان کند و اگر چیزی می گفت خلاف سیاست های حزب حاکم است. در هیئت حاکمه، او به شدت شکنجه شد، از زندان تا قتل.

آیت الله معلمی گفت: همه این وقایع در گذشته سابقه دارد، اما به فضل الهی در سایه انقلاب اسلامی ملت ایران به آزادی رسیده است. البته آزادی در سایه اسلام است و نباید از آزادی سوء استفاده کرد و باید احکام اسلامی را زیر پا بگذارند.

وی افزود: اگر مشکلات و معضلات هم ناشی از حاکمیت داخلی و هم تحریم های استکباری بوده است، ملت ایران همچنان می تواند با اراده، عزم، جدیت و تلاش از این مرحله عبور کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید