نجات کشور از اعتیاد با تکیه بر دانش و نخبگان بومی محقق می شود/ جذب سرمایه گذار زمینه تولید محصولات دانش بنیان را فراهم می کند.


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840545

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی:

سیدمحمد پاکمر با تاکید بر حرکت به سمت طرح های دانش بنیان گفت: نجات کشور از وابستگی و حرکت به سمت استقلال با تکیه بر دانش بومی، نیروهای فداکار، متدین و دلسوز بومی و توجه به جامعه نخبگان محقق می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد پاکمر نماینده مردم پنج شهرستان شمالی خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرترک با اشاره به نامگذاری 1401 به عنوان صنعت دانش بنیان و اشتغال زا گفت: رسیدن توده ها، نه فقط به عنوان یک پروژه تحقیقاتی دیده شوند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت افراد مبتنی بر دانش باید کارساز باشد، ادامه داد: باید از حضور سرمایه گذاران برای تولید انبوه محصولات و ایجاد اشتغال و درآمدزایی استفاده کنند.

پاکمر با بیان اینکه مجلس توجه ویژه ای به محصولات دانش بنیان داشته و طراحی آنها به قانون تبدیل شده است، افزود: برای صنعتی سازی محصولات دانش بنیان خلاق تسهیلاتی در نظر گرفته شده است که باید پیگیری و برای جذب آنها تلاش شود.

وی با تاکید بر گذار به پروژه های دانش بنیان خاطرنشان کرد: نجات کشور از وابستگی و گذار به استقلال با تکیه بر دانش بومی، نیروهای فداکار، متدین و دلسوز بومی و توجه به جامعه نخبگان محقق می شود.

پکمر با اشاره به اینکه نگاه ما جوان گرایی است و دانشگاه علوم پزشکی استان نیز از مزایای آن بهره می برد، گفت: این مجموعه در زمینه ایجاد دانش پژوهشی به خوبی عمل کرده و این تلاش همچنان ادامه دارد، بنابراین باید برای رفع مشکلات تلاش کنیم. تیم جوان و نخبه برای کسب نتایج خوب بالا می رود.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه گذار زمینه تولید محصولات دانش بنیان را فراهم می کند، افزود: و باید در این زمینه اقداماتی انجام شود. اقدامات پیگیری لازم برای تامین تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات مرکز دانش را خواهیم داشت. از دانشگاه علوم پزشکی استان.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید