«نجلا» سریال نوروزی شبکه سه شد/ پخش مستمر تا پایان رمضان 1401.


ساعت: 02:48
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811912

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از انتخاب نهایی سریال «نجلا 2» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور برای نوروز 1401 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود کریمی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره پخش فصل دوم «نجلا» توضیح داد: «نجلا 2» که یک ملودرام عاشقانه است، از ابتدا در قالب یک سریال نوروزی از شبکه سه پخش می شود. آوریل 1401

کریمی افزود: با توجه به پیوند نوروز 1401 و رمضان، فصل دوم سریال نجلا در قالب یک سریال 40 قسمتی تولید شده است که به یاری خداوند از اول فروردین ماه سال آینده پخش آن آغاز می شود و به پایان می رسد. تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: سریال نایل یک داستان عاشقانه ملودرام دارد و از بازیگران و عوامل حرفه ای استفاده می کند. داستان این سریال از قبل از جنگ شروع شد و محل فیلمبرداری امسال در ایران و خارج از ایران است که قسمت هایی خارج از ایران شامل نجف، عراق و کربلاست.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اشاره به قسمت های جذاب این داستان گفت: در این ملودرام عاشقانه شاهد داستان های فرعی جذابی از جمله فرار شخصیت اصلی از زندان خواهیم بود.

وی در پایان با تاکید بر کیفیت بالای این سریال خاطرنشان کرد: به جز نجلا، نسخه های دیگری نیز در ژانرهای مختلف وجود داشت که به دلیل تداوم نوروز و ماه مبارک رمضان انتخاب شدند.

«نجلا 2» به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی خیرالله تقیانی پور ساخته می شود و در این سریال بازیگران مختلفی از جمله حسام منظور به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید