نحوه انتخاب و تاثیرگذاری معدل 1401 داوطلب کنکور ارشد

ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793220

وضعیت برگزاری یا عدم شرکت در آزمون عملی در برخی از گروه ها با آزمون عملی با توجه به ظرفیت پذیرش و نوع موسسات پذیرش دانشجو در این گروه ها در راهنمای انتخاب رشته مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پذیرش داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 در کد ضرایب مجاز انتخاب رشته بر اساس مجموع نمره کسب شده از 80 درصد آزمون و 20 درصد میانگین ارزش کارشناسی خواهد بود.

آزمون کارشناسی ارشد منقضی شده 1401 در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می شود و متقاضیان لازم است در روزهای دوشنبه 26 و سه شنبه 27 اردیبهشت ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سراسری، پرینت بگیرند. سازمان سنجش آموزش 1401 کارت آزمون و راهنمای آزمون را بگیرید.

سطح سوالات آزمون های اختصاصی کنکور کارشناسی ارشد 1401 بر حسب میزان دانش و تجربه مقطع کارشناسی در هر رشته و بر اساس لیست رشته های مورد تایید شورای عالی برنامه ریزی

برای آن دسته از کیت های تست که دارای تست تشریحی یا تست تمرینی در برخی دروس هستند. این آزمون در دو مرحله برگزار می شود که حق شرکت در مرحله دوم آزمون تنها داوطلبانی خواهند بود که مجاز به انتخاب رشته در آزمون از حوزه مربوطه شرکت و با توجه به مدارک علمی مربوطه می باشند. حد نصاب آزمون مربوط به کیت تست

وضعیت برگزاری یا عدم شرکت در آزمون عملی در برخی از گروه ها با آزمون عملی با توجه به ظرفیت پذیرش و نوع موسسات پذیرش دانشجو در این گروه ها در راهنمای انتخاب رشته مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

گزینش نهایی در هر یک از مجموعه های امتحانی از بین داوطلبانی که بر اساس مواد آزمون، حد نصاب لازم را برای ارزشیابی تحصیلی کسب کرده باشند، بر اساس ضوابط مربوطه انجام خواهد شد. در این راستا برای پایه اولی ها حداکثر 10 درصد ظرفیت هر کد رشته در رشته آموزش عالی به افرادی که بر اساس اولویت ارزیابی و گزینش داوطلبان دارای شرایط خاص باشند تعلق می گیرد. رشته.

بر اساس مصوبه سیزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در آزمون کارشناسی ارشد 1401 حد نصاب نتایج تحصیلی در هر رشته در کلیه دانشگاه ها و دانشگاه های دولتی و غیردولتی و همچنین در دانشگاه آزاد می باشد. بزرگتر یا مساوی 5 بر اساس این مصوبه داوطلبانی که در کد ضرایب حق انتخاب رشته دارند بر اساس مجموع نتیجه کسب شده از 80 درصد آزمون و 20 درصد میانگین نمره کارشناس تعیین می شود. بخش.

اعمال 20 درصد معدل کارشناسی بر اساس مصوبه کمیته آموزش و برنامه ریزی آزمون دیپلم خواهد بود و در صورت قطع شدن مقطع کارشناسی، میانگین ارزش کاردانی و کارشناسی ناپیوسته خواهد بود. به حساب آورده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید