نحوه خروج سربازان حین خدمت از کشور اعلام شد

نحوه خروج سربازان حین خدمت از کشور اعلام شد

روز جدید رئیس سازمان وظیفه عمومی فرجا گفت: متولدین فروردین ماه تا پایان شهریور 1397 می توانند از سامانه گذرنامه مرزبانی مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

سردار تقی مهری تصریح کرد: به منظور رفاه حال مشمولان غایب متقاضی زیارت عتبات عالیات در ماه های محرم و صفر به ویژه پیاده روی اربعین حسینی، این دسته از بستگان در صورت نداشتن سربازی. غیبت می توانند بدون نیاز به پرداخت امنیت و با ثبت درخواست خود در قالب شرکت در این سفر معنوی به صورت اینترنتی اقدام کنند.

وی گفت: کلیه مشمولان غایبی که قصد حضور در این مراسم باشکوه را دارند باید در بازه زمانی 17 مرداد تا 14 مهر مصادف با اول ماه محرم و پایان صفر درخواست خروج از کشور را از طریق سامانه sakha.epolice.ir ثبت کنند.

سردار مهری بیان کرد: متولدین فروردین تا شهریور 1382 که در سال جاری به سن تشکل رسیدند و بدون کسب مجوز خروج از کشور به دلیل وظیفه عمومی برای زیارت عتبات عالیات و شرکت در مرز عراق حاضر شدند. در راهپیمایی اربعین حسینی با مساعدت سازمان جامعه و هماهنگی با پلیس گذرنامه می توانند با ارائه شناسنامه از سامانه مرزی پلیس گذرنامه مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا تاکید کرد: سربازان وظیفه با حفظ اطلاعات یگان خدمت می توانند بدون نیاز به مراجعه به ادارات وظیفه برای شرکت در این مراسم معنوی مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید