نحوه درخواست تجدید نظر در ارزشیابی معلمان

نحوه درخواست تجدید نظر در ارزشیابی معلمان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه حق اعتراض به رتبه بندی را برای تمامی معلمان محفوظ دانست و گفت: به تمامی اعتراضات رسیدگی خواهد شد.

فردین یاوری در نشست تخصصی با جمعی از مدیران مدارس متوسطه اول کرمانشاه رتبه بندی معلمان را وظیفه اصلی در حوزه آموزش برشمرد و افزود: رتبه بندی معلمان با همت جناب آقای رئیسی در طرح اجرایی گنجانده شده است. دولت و علیرغم آن ممکن است در ابتدا مشکلاتی وجود داشته باشد اما در نهایت می تواند نقش موثری در ارتقای کیفیت آموزش در کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت علیرغم مشکلات اقتصادی برای اجرای رتبه بندی معلمان تلاش می کند، ادامه داد: با اجرای رتبه بندی معلمان در پایان سال، ذائقه معلمان استان هم زمان با آن شیرین می شود. کل کشور

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه رتبه بندی معلمان مراحل زیادی دارد و اجرای کامل این قانون نیازمند صبر و حوصله بیشتر معلمان است، افزود: حق اعتراض برای معلمان محفوظ است. همه معلمان و همه اعتراضات قطعا بررسی خواهد شد.

یاوری با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش اعلام کرده اند که حتی اگر همه معلمان اعتراض کرده باشند، آمادگی برای برخورد با اعتراضات وجود دارد، تاکید کرد: ممکن است تا پایان سال به اعتراض همه معلمان رسیدگی نشود. اما قطعا با همه اعتراضات برخورد خواهد شد.

وی در ادامه به اشتباهات صورت گرفته در روند رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: اگرچه معلمانی که رتبه بالاتر از شایستگی خود را کسب کرده اند، نسبت به رتبه بندی خود اعتراضی نخواهند کرد اما در بازنگری های بعدی رتبه این گونه معلمان تغییر خواهد کرد. نیز پردازش شود.

یاوری با اشاره به سیستماتیک بودن فرآیند ارزشیابی معلمان گفت: تمامی مراحل ارزشیابی معلمان فقط از طریق سامانه انجام می شود و میز خدمت نیز در تمامی مناطق استان مستقر شده است. حوزه های آموزشی استان تشکیل نشده است، اطلاع رسانی کنید.

یاوری حقوق و مزایا را تنها یکی از ابعاد ارزشیابی معلمان دانست و گفت: رتبه بندی معلمان دست مدیران را برای انتخاب معلمان با کیفیت بیشتر باز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید