نخست وزیر اسرائیل: ایران با احیای برجام قوی تر می شود

نخست وزیر اسرائیل: ایران با احیای برجام قوی تر می شود

روز جدید : نفتالی بنت: با احیای برجام و ریختن ده ها میلیارد دلار به جیب ایران، فعالیت های مخرب ایران (به اصطلاح) در منطقه دو و سه برابر می شود.

نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل، روز سه شنبه (دیروز) در یک سخنرانی مجازی در نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس از جامعه جهانی خواست با احیای برجام از حمایت مالی از ایران خودداری کند. دوستت دارم.

وی گفت: ایران اختاپوس وحشت و بی ثباتی است. “آنها درگیر هستند.”

وی خطاب به رهبران جهان افزود: آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که ده ها میلیارد دلار در این ماشین (ایران) بریزید. از آن چه چیزی به دست خواهید آورد؟ علاوه بر این، کشتارهای بیشتری در منطقه داریم؟ همه چیز از آن را دیدیم. ایران دو و سه برابر می‌شود، زیرا بسیار قوی‌تر خواهد شد.»

بنت با اشاره به سابقه تجاری گسترده خود گفت: من یک تاجر هستم. من به عنوان یک تاجر در حوزه فناوری روز و … وارد صحنه (سیاست) شدم. می‌توانم بگویم سرمایه‌گذاری در ایران سرمایه‌گذاری درستی نیست، چه توافقی (احیایی) «بکن و چه نکن».

وی خطاب به کشورهای عربی گفت: ایران دشمن مشترک اسرائیل و کشورهای عربی منطقه است و در مقابل این دشمن مشترک باید به هم نزدیک شوند.

وی گفت: “ما یک دشمن مشترک در منطقه داریم و آن ایران است. ما به کشورهای منطقی نیاز داریم که بخواهند با اسلام افراطی بجنگند و همکاری کنند و من فکر می کنم که شرکای منطقه ای ما به طور فزاینده ای از اسرائیل به عنوان یک لنگر در ثبات منطقه استفاده می کنند.” . . آنها نه تنها از منظر امنیتی، بلکه از نظر اقتصادی نیز آشفتگی های زیادی را می بینند.»

دیدگاهتان را بنویسید