نرم افزار موبایل در کنگره عشایری کشور ارائه شد


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855896

علی محمد اکبری گفت: در همین راستا اپلیکیشن جامع اطلاع رسانی موبایلی برای کنگره عشایری کشور ایجاد و راه اندازی شده است تا خانواده های شهدا و شرکت کنندگان در این نشست اطلاعات کاملی از نحوه و مکان برگزاری این کنگره کسب کنند. برگزار خواهد شد.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت کمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی گفت: برای برگزاری گسترده کنگره ملی شهدای عشایر سراسر کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، شرکت کنندگان حاضر در آن استان نیاز به داشتن نقشه راه و محل برگزاری کنگره دارند. .

وی افزود: در همین راستا اپلیکیشن جامع اطلاع رسانی موبایلی برای کنگره عشایری کشور ایجاد و راه اندازی شد تا خانواده های شهدا و شرکت کنندگان در این نشست اطلاعات کاملی از نحوه و مکان برگزاری این اجلاس به دست آورند. کنگره.”

سردار اکبری گفت: این اپلیکیشن همچنین شهدای شاخص جامعه عشایری کشور را ارائه می کند. امروز باید از همه فرصت هایی که داریم به خصوص در قالب نرم افزار و تلفن همراه که در اختیار اکثر مردم است برای نصب این نرم افزار استفاده کنیم.» آنها تا زمانی که در داخل هستند از این خدمات رایگان حتی اینترنت رایگان استفاده خواهند کرد. روستای چهارمحال و بختیاری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید