نسخه جدید سامانه بانکداری موبایلی مبتنی بر وب بانک رفاه کارگران (PWA) راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه اجتماعی، امکان ذخیره، حذف و ویرایش مخاطبین، فعال و غیرفعال کردن کارت، امکان ذخیره تاریخ انقضای کارت، نمایش علائم تجاری بانک های مختلف در تراکنش های کارت به کارت. و رفاه پلاس ویژگی های مهم نسخه 1.3.0 سیستم بانکداری تلفن همراه مبتنی بر وب (PWA) یک بانک اجتماعی است.
بر اساس این گزارش، نسخه 1.3.0 سامانه موبایل بانک تحت وب بانک رفاه کارگران (PWA) با قابلیت ارائه خدمات پیش ورود به سیستم (Welfare Plus) برای مشتریان هدف عرضه شده است.
لازم به ذکر است که بخش «رفاه پلاس» سامانه همراه بانکداری تحت وب بانک رفاه کارگران (PWA) شامل مجموعه ای از خدمات الکترونیکی مبتنی بر کارت است که تمامی کاربران می توانند با نصب یا راه اندازی نسخه 1.3.0 سامانه، آن را نصب کنند. برای استفاده از خدمات ارائه شده در این بخش شامل «تعریف کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سامانه از طریق منوی دیگر» و انتخاب گزینه مدیریت کارت، «خدمات بازرسی ماهیگیری»، «خرید» تلفن همراه است. شارژ مجدد “، استعلام و پرداخت قبوض شرکت های خدماتی و تلفنی “موبایل / ثابت از کلیه کارت های یکی از اعضای شبکه شتاب”، “ارائه خدمات مربوط به رفاه کارت”، “ارائه خدمات مرتبط با سلامت” بیمه “” انتقال وجوه کارت به کارتی که از کارت های بانکی برای کمک های اجتماعی کارگران “”” پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی “استفاده از همه “عضو شتاب”، “پرداخت خیریه با کارت بانکی تامین اجتماعی”، “پرداخت مشارکت با کارت مجازی با کمک کارت بانکی کمک اجتماعی به کارگران”، “فرصت گزارش تخلفات خودرو”، “فرصت اتصال به بهره مندی از سامانه گواهینامه سطح یک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی «و …..

دیدگاهتان را بنویسید