نشانه استقلال پرسپولیس

نشانه استقلال پرسپولیس

رضا حسن زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تقابل آبی های پایتخت و نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: جام حذفی جام شگفتی است. اینکه بگوییم سرخابی ها قطعا به فینال این مسابقه می رسند اشتباه است. تیم های جام حذفی معمولا هوشمندانه بازی می کنند و محتاط هستند.

وی ادامه داد: اکنون استقلال در صدر جدول لیگ برتر است و شکست نخورده است و توانسته با پرسپولیس اختلاف 6 امتیازی کند و می تواند با تمرکز بهتری در جام حذفی حاضر شود. آبی های صوفیه در جام حذفی می توانند از بازیکنانی استفاده کنند که کمتر بازی کرده اند و با این حرکت همه بازیکنان می توانند آمادگی بیشتری داشته باشند.

حسن زاده به تیم نساجی گفت: در جام حذفی تیم ها مقابل استقلال انگیزه زیادی دارند. نساجی مقابل استقلال در لیگ برتر نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشت. باید در نظر داشت که در جام حذفی باید برنده مشخص شود و هیچ تیمی دست کم نگیرد. با احترام فراوان به نساجی و الهام بی سر و صدا، امیدوارم استقلال بتواند در این بازی پیروز شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آبی پوشان پایتخت می توانند ناکامی خود در 2 فصل اخیر جام حذفی را جبران کنند؟ وی گفت: استقلال دو فصل پیش در فینال جام حذفی به تراکتورسازی باخت و با حواشی فراوان خود نتوانست قهرمان جام حذفی شود. در دیدار با فولاد، در فینال فصل گذشته، حواشی زیادی به وجود آمد که باعث شد احساس کنیم با تماشای بازی، بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند و در نهایت قهرمانی از دست رفت.

وی افزود: اگر دقت کنید فرهاد مجیدی از نظر تجربه خیلی پیشرفت کرده و شخصیت سرمربی را دارد و می داند تیمش چه نیازهایی دارد. وقتی مربی از دستیارانش مشاوره می گیرد باعث بهتر شدن تیم می شود و می بینید که استقلال اکنون بدون باخت است. استقلال مثل فینال دو فصل قبل نیست و خیلی پیشرفت کرده و امیدوارم عملکرد موفقی داشته باشم.

حسن زاده در پایان و در پاسخ به این سوال که استقلال در این فصل از رقابت ها توانایی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارد؟ وی گفت: تا جایی که من می بینم رویکرد استقلال و کادر فنی این تیم کسب عنوان قهرمانی هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی است و امیدوارم چنین اتفاقی بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید