نشان هافبک فجر برای حریفان

نشان هافبک فجر برای حریفان

احمدرضا زنده‌روح درباره تجربه‌اش با مجتبی سرآسیایی، سرمربی جدید فجر سپاسی گفت: برای مدتی افتخار همکاری با آقای سرآسیایی در گل گهر را داشتم و توانستیم کارهای خوبی انجام دهیم. خیلی امیدوارم در این مقطع هم بتوانیم موفقیت های بیشتری را در دهه فجر تجربه کنیم. توانایی آقای مجتبی در بحث مدیریت روانشناختی می تواند به تیم کمک کند. امیدوارم سال را با یک نتیجه خوب و فصل را با یک اتفاق ویژه به پایان برسانم.
وی درباره اردوی فجر که در تهران برگزار شد، ادامه داد: دو روز پیش وارد تهران شدیم و امروز یک بازی دوستانه داریم تا بتوانیم با تفکرات کادرفنی جدید تطبیق داده و برای بازی مهم مقابل آلومینیوم آماده شویم. چند روزی که فرصت داریم، می‌توانیم دستورات کادر فنی را به خوبی تمرین کنیم و با عملکرد عالی سه امتیاز را در روز بازی بگیریم، زیرا این دیدار برای ما بسیار مهم است.
هافبک فجر درباره اینکه این تیم به جای شیراز از مشهد میزبانی می کند، گفت: با جفایی که شده و تلاش هایی که باشگاه انجام داده به ورزشگاه امام رضا (ع) می رویم و در آنجا بازی می کنیم. با توجه به شرایط نامساعدی که در زمینه حافظه وجود دارد، این سوال می تواند کمک زیادی به ما کند تا بتوانیم بازی بسیار خوبی انجام دهیم.
وی در خصوص دیدار با آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: آلومینیوم تیم خوب و باکیفیتی است. این را در نیمه اول فصل ثابت کردیم. در بحث کادر فنی هم تغییر کرده اند و قطعا با ایده های جدید وارد مسابقه خواهند شد. در مجموع 7 بازی مهم داریم. باید تمام تمرکز و تلاش خود را روی بازی ها بگذاریم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. بچه ها هر کاری می کنند تا اولین قدم را در سال جدید ببرند.
زنده روچ در پایان افزود: فجر چقدر به ماندن در لیگ برتر امیدوار است: هفت بازی پیش رو داریم و تلاش می کنیم بازی به بازی پیش برویم و به نتایجی که می خواهیم برسیم. کل مجموعه سعی دارد با بهترین شرایط وارد بازی ها شود. با تدابیر کادر فنی و تلاش بچه ها از این مسابقات بیرون می آییم و مطمئناً در پایان فصل اتفاقات خوبی برای تیم فجر خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید