نشت مجدد آلودگی نفتی در سواحل قلب تپنده صادرات نفت ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس؛ در این جزیره مرجانی که از آب خلیج فارس سرچشمه می گیرد، مردمانی هستند که با همه کمبودها، هارگ را به خاطر آرامش، زیبایی و سواحل بکرش دوست دارند.


نشت نفت و فرآورده های نفتی تا حد زیادی به دریا

اما مدتی است که نفت و فرآورده های نفتی عمدتاً به دریا می ریزند.

596006983a0f 0bf3 4d6c bb48 89bc48afb8b5 خبر خاکستری

تا به امروز تنها امواج اول تا ششم تاج به روح و روان و سلامت افراد لطمه زده است و تنها رسیدن قله تاج جای نگرانی دارد اما چند وقتی است که امواج اول و دوم و چند آلودگی به زیبایی رسیده است. سواحل هارگ؟ مردم این جزیره تغییر کرده اند.

ظاهراً هر هفته پس از چند روز در دریای طوفانی که ماهیگیران برای ماهیگیری و امرار معاش به دریا می روند، دیگر لطافت و زیبایی و یکنواختی دریای نیل و سیاهی و چربی و آلودگی را از دور تا دور نمی بینند. ساحل و دانه های طلایی شن

لاک پشت ها دیگر برای تخم گذاری به سواحل هارگ نمی آیند

مدت هاست که به دلیل سریالی شدن این نوع آلودگی های نفتی، لاک پشت ها دیگر برای تخم گذاری به سواحل هارگ نمی آیند و نگرانی جزیره نشینان این است که با ادامه این روند، به نظر می رسد برنامه ای جدی برای تخم گذاری وجود داشته باشد. از این آلودگی جلوگیری کنید تا به سواحل برسد نامرئی است. بچه های ما از بازی روی ماسه های سفید کنار دریا محروم هستند و می ترسند این تفریح ​​فقط به خاطره تبدیل شود.

3843d44b4d2f 9819 4c58 8c21 4585a39c587c خبر خاکستری

با ادامه این روند، ماهی ها در جزیره تردد می کنند و ماهیگیری بسیار کم می شود و شغل ماهیگیری از رونق کمتری برخوردار می شود.

سوال اینجاست که چرا وقتی ماهیگیران برای ساختن زیستگاه خود سطل های فلزی یا لاستیک های فرسوده را به دریا می برند، بر اساس مقررات زیست محیطی و به منظور جلوگیری از آلودگی زیستگاه های آبی و شیلات، تعاونی های صیادی، حق دارند با این اقدام مخالفت کنند. محیط زیست محیط زیست و مرزبانان به طور جدی درگیر هستند، اما این آلاینده های عظیم به گوش هیچکس نرسیده و با این معضل نادیده گرفته شده اند یا از پاکسازی چندین کارگر و چندین بیل و بشکه فلزی در سواحل خوشحال شده اند.

این سواحل زیبا و دریای آبی امانت آینده ماست.

سواحل طلایی هارگ را کشف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید