نشر اکاذیب دشمنان برای ایجاد التهاب در سیستان و بلوچستان/ حکم اعدام ۲ نوجوان صحت ندارد


زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915102

دادستان زاهدان گفت: رسانه های معاند و ضدانقلاب همواره سعی کرده اند با نشر اکاذیب و فریب مردم از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی شمس آبادی، دادستان زاهدان، خبر اعدام دو نوجوان زیر ۱۸ سال در زاهدان را تکذیب کرد.

مهدی شمس آبادی در این خصوص گفت: از روز گذشته اخباری در فضای مجازی و رسانه های معاند و برخی افراد مشهور مبنی بر محکومیت دو نوجوان زیر 18 سال در سیستان و بلوچستان به اتهام نزاع به اعدام منتشر شده است که به صورت قاطع تکذیب می شود. ..

وی افزود: متأسفانه رسانه های مخالف و مخالف نظام اسلامی با هدف برهم زدن امنیت پایدار سیستان و بلوچستان و ایجاد شکاف قومی مذهبی بین شیعه و سنی به انتشار انواع شایعات و اکاذیب می پردازند. بصیرت و هوشیاری مردم این سرزمین تاکنون همه نقشه های آنها را نقش بر آب کرده است. روی آب علامت گذاشته است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به اطلاع کلیه همکاران استانی و آحاد مردم ایران اسلامی می رساند که نه تنها برای این دو نفر نامبرده، بلکه برای هیچ جوان زیر 18 سال در مجرمان وجود ندارد. دادگاه یکم کیفرخواست محاربه حکم اعدام صادر نشده و این خبر کذب است.

شمس آبادی تصریح کرد: مردم نیز باید آگاهی و سواد رسانه ای خود را افزایش دهند و فریب رسانه هایی را که هر هفته اقدام به ایجاد اغتشاش و تفرقه می کنند، نخورند.

دیدگاهتان را بنویسید