نشست خبری حاج قاسم سلیمانی در صداوسیما/ دبیر تغییر کرد

ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783121

نماینده مردم سیما در مجلس با تاکید بر اینکه تجلیل از حاج قاسم سلیمانی تنها تجلیل یک شخص نیست، تصریح کرد: این شهید بزرگوار نماد اصلی ارادت به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید شاه آبادی معاون سیما در نشست ستاد رسانه ای مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در آستانه دومین سالگرد شهادت وی ضمن تقدیر از زحمات فروگی مدیر شبکه سه و دبیر سابق سیما گفت: کارکنان.اینکه بگوییم نیاز به توجه و تأمل عمیق تری داریم و رسیدن به این پاسخ باعث انگیزه بیشتر ما می شود.

قائم مقام سیما افزود: این یک واقعیت است که در طول هشت سال حفاظت و حراست از حرم، شخصیت ها و فرماندهان زیادی بودند که رشادت ها و رشادت های بی بدیلی از خود به یادگار گذاشتند، اما باید توجه داشت که یک نکته مهم حج را متمایز می کند. قاسم از دیگران.»

وی ادامه داد: آنچه حاج قاسم را متمایز کرد و رهبر معظم انقلاب به این امر توجه کردند و شهادت سردار دلا را در این برهه از زمان مکتب نامید تداوم و استقامت این شهید بزرگوار است. «حاج قاسم از همان سال‌های اول انقلاب با همین اندیشه‌ها و به دور از هرگونه ارتباط و با دل شکسته از سراسر دنیا، در سال 57 در سمت فرماندهی بود.

شاه آبادی گفت: مداحی حاج قاسم صرفا تجلیل از شخصیت نیست، زیرا ایشان در بستری رشد کردند که به مرور زمان بدون فاصله گرفتن از آرمان های اصیل انقلاب و بدون تعلق خاطر به لذات دنیوی راه الهی را طی کردند.

وی سردار دلا را نماد کلیدی بازگشت انقلاب به آرمان های اصلی خود عنوان و خاطرنشان کرد: نظام اسلامی در نخستین روزها و ماه های گام دوم انقلاب اسلامی اولین شهید برجسته خود را تقدیم انقلاب کرد و حاج قاسم را باید نامید. گام دوم انقلاب اسلامی

معاون سیما تاکید کرد: رسانه ها موظفند همگان را با این الگوی ارزشمند تقوا، ایمان، صبر و اخلاق آشنا کنند. حاج قاسم شخصیتی بسیار خوش برخورد و قابل باور به خصوص برای نسل جدید است که به دلیل زنگارهایی که در چند سال اخیر در برخی رده های مدیریتی نقش آفرینی کرده، کیمیاگر محسوب می شود.

وی ادامه داد: این ویژگی می تواند موتور محرکه کشور برای رسیدن به گام دوم انقلاب باشد و اگر بتوانیم بر ویژگی های شخصیتی تمرکز کنیم و از این سرمایه عظیم خدادادی بهره ببریم، در مرحله انقلاب متوقف نخواهیم شد. عبادت، هر نفر، اما مکتب غنی است. «ما در می یابیم و باید توجه داشت که هیچ نهاد و سازمانی به اندازه رسانه ملی نمی تواند در این رسالت نقش مؤثری داشته باشد.

وی ادامه داد: برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم باید برنامه ریزی متعادل باشد و مهمتر از همه کار عمیق تر، ماندگارتر و مدبرانه تر و روان سازی تولیدات است.

معاون سیما گفت: فراز و نشیب های توسعه در منطقه و حتی مسیر انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی پس از شهادت حاج قاسم باید در اولویت ستاد رسانه ای مکتب حاج قاسم سلیمانی در دومین سالگرد باشد. شهادت، مرگ او.»

وی ادامه داد: در برنامه ریزی باید به شیطنت ها و عملیات روانی دشمن نیز توجه کرد و مرزها و هجمه هایی که رسانه های متخاصم همواره علیه جمهوری اسلامی انجام می دهند را هوشیارانه رصد و خنثی کرد.

مجید زین العابدین مدیر شبکه یک و دبیر ستاد رسانه مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به هم افزایی تمامی امکانات رسانه ای برای بزرگداشت دومین سالگرد شهادت گفت: رویدادهای فرهنگی خارج از رسانه ملی اتفاق می افتد. .

در این نشست محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، علی فروگی مدیر شبکه سه، مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار، سعید آشنا مدیر شبکه پنج، جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن، سید سلیم گفوری مدیر شبکه افق و محسن یزدی مدیر شبکه مستند، مجتبی ایزدی دبیر کمیته محتوا، حسین فراهانی نیک دبیر کمیته برنامه ریزی، حمید خواجه نژاد دبیر کمیته اطلاع رسانی، حامد فاتحی مسئول اجرایی و هماهنگی، و مهدی ترابیان نماینده مکتب حاج قاسم سلیمانی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود برای دومین سالگرد سردار دلا پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید