نشست صمیمانه اساتید و متخصصین زنان و زایمان در بیمارستان هاجر نزادجا برگزار شد + عکس


زمان: 02:31
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843832

نشست صمیمانه اساتید و متخصصان زنان و زایمان به منظور اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه افزایش جمعیت در بیمارستان هاجر ارتش برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی ارتش، دکتر سوسن عزیزمحمدی رئیس بیمارستان هاجر نزاجا در دیدار صمیمانه اساتید و متخصصین زنان و زایمان با محوریت تولد فرزندان در راستای اجرای میدانی فرامین مقام معظم رهبری (مدظله) جمعیت «رشد در کشور» جمعیت یک میراث ملی است و باید در این زمینه گام‌های اساسی برداشته شود و با برگزاری جلسات تخصصی زایمان توانسته‌ایم در نیروی زمینی ارتش پیشرفت خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز موضوع زایمان به عنوان یک تکلیف در ارتش تعریف شده است، افزود: یکی از سه اصل فرماندهی در نزاجا استان مرکزی است و به فرموده مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در افزایش جمعیت کشور است. و با تدابیر فرمانده کل ارتش در زمینه ناباروری طرح ها و برنامه های مهمی در دستور کار قرار گرفت و اکنون پس از این طرح شاهد نتایج دلگرم کننده و دلگرم کننده زیادی در حوزه زایمان هستیم.

رئیس بیمارستان هاجر در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری نشست های تخصصی در حوزه زنان و زایمان در ارتش اشاره کرد و ادامه داد: آیا جمعیت است.

در ادامه این مراسم، رئیس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) برای اقناع اذهان نخبگان کشور، گفت: تا زمانی که ذهن نخبگان را قانع نکنیم. و جامعه کشور بحران زده، نرخ زاد و ولد افزایش نخواهد یافت.

دکتر کبری جودکی، متخصص زنان و زایمان نیز گفت: این فرهنگ سازی باید مستمر و بدون وقفه باشد تا نخبگان ما از کشور خارج نشوند. سالمندی فقط کمبود بچه نیست، پیری یعنی پرورش استعدادهای کشور. ”

گفتنی است این مراسم به منظور توجیه تولد فرزندان در بین کارکنان ارتش که با حضور جمعی از خانواده های کارکنان بیمارستان هاجر برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید