نشست فرهنگی لیگ برتر فوتبال برای برگزاری مراسم هفته بیست و یکم / مراسم ویژه با شعار قهرمانان ماندگار


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813311

نشست فرهنگی تجلیل از شهدای ورزشکار در روز پاسدار و جانباز و روز گازبو با مدیران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین و شهرداری تهران به همراه مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی لیگ برتر فوتبال ایران، هفته بیست و یکم لیگ برتر به مناسبت میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و روز پاسدار و جانباز اختصاص دارد. و همچنین روز درختکاری به مناسبت این ایام گرانبها. .

در همین راستا امروز جلسه ای با حضور سردار کاظم یزدانی رئیس سپاه حضرت رسول الله (ص)، مهدی بابیان مدیرعامل سازمان ورزش استان تهران، سردار داوود آذرنوش دبیر کنگره اجرایی کنگره شهدای ورزش، مهدی میرجلیلی برگزار شد. رئیس سازمان ورزش بسیج، محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ، سهیل مهدی مدیر مسابقات، احسان محمدی رئیس اداره بازی جوانمردانه و مسئولیت های اجتماعی فدراسیون فوتبال و خجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و مسائل کوهتور سازمان لیگ

در این جلسه برگزاری مراسم فرهنگی در مسابقات لیگ برتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر با شعار قهرمانان جاودانه به تصویب رسید. 5 هزار و 135 شهید به نیت هر شهید درختی به رقابت می پردازند و در این راستا مراسم ویژه فرهنگی پیش از مسابقات لیگ برتر در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید