نشست هیئت های ورزشی فدراسیون دانشگاه برگزار شد

زمان: 11:46
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775784

جلسه فدراسیون ورزش فدراسیون دانشگاهها جهت بررسی فعالیتهای هیئت های ورزشی استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ، نشست مجازی روسای هیئتهای ورزشی دانشگاهی استان به ریاست هادی بشیریان به منظور بررسی فعالیتهای فدراسیون و هیئتهای استانی و برنامه های هفتگی تربیت بدنی برگزار شد. سال

در ابتدای این نشست ، بشیریان از هیئت استانی برای اجرای برنامه های روز جهانی دانشگاه در ورزش تشکر کرد و اقدامات انجام شده را ستود.

رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی گزارشی از اجرای طرح المپیک استانی ، برنامه های فدراسیون و استانها در هفته وحدت و تربیت بدنی ارائه کرد.

وی افزود: سیاست فدراسیون این است که از همه فرصت های ادارات آموزش عالی و هیئت های استانی برای پیشبرد برنامه ها و اهداف فدراسیون استفاده کند.

سپس روسای هیات های استانی گزارشی از کارهای انجام شده به ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی و پارالمپیک ارائه و در مورد موضوعات مطرح شده نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

در این جلسه پورکیانی دبیر کل فدراسیون ، کریمی رئیس هیئت استان و مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون نیز حضور داشتند.
در پایان این نشست مقرر شد از جانبازان و دانش آموزان معلول به مناسبت هفته پارالمپیک تجلیل شود و در هفته وحدت و تربیت بدنی برنامه های مختلفی اجرا می شود که می تواند به صورت حضوری و آنلاین برگزار شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید