نصب و راه اندازی 3000 پنل خورشیدی در استان زنجان


ساعت: 15:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912428

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

فرمانده انتظامی استان انصارالمهدی(عج) زنجان با اشاره به اجرای 99 طرح عام المنفعه در استان گفت: بیش از 45 هزار بسته معیشتی در 6 ماهه نخست سال بین نیازمندان توزیع و 430 هزار بسته معیشتی نیز توزیع شد. توسط بسیج در ایام کرونا توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در جمع آموزه های جهادگران فاطمی هفته بسیج را تبریک گفت و گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: بسیج مدرسه عشق و مدرسه شاهدان و شهدای گمنام است که پیروان آن ندای خود را داده اند. به شهادت و رشادت به گلدسته هایش. بسیج میقات حرکت پابرهنه و عروج اندیشه ناب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در تمامی صحنه های امنیتی، دفاعی، علمی، صنعتی و… حضور فعال دارند، تصریح کرد: دست تک تک بسیجیان را می بوسم.


نصب و راه اندازی 3000 پنل خورشیدی در استان زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه 1350 گروه جهادی در استان زنجان از حوزه ها و پایگاه های مقاومت سازماندهی شده اند، گفت: در این رزمایش 300 گروه جهادی شرکت کرده و در مناطق هدف حضور خواهند داشت و به ارائه خدمات خواهند پرداخت. مردم..

وی با بیان اینکه برای نصب و راه اندازی 3000 پنل خورشیدی برنامه ریزی انجام شده است ادامه داد: 30 تعاونی اشتغال زایی و 18 بازارچه در راستای اقتصاد مقاومتی در استان زنجان ایجاد شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه 8 قرارگاه جهادی و شهرسازی در استان فعال است، افزود: 57 پروژه آبرسانی بسیج در حال انجام است که این پروژه ها در مرحله نهایی است.


2d892c73 7ccb 479e b30d 9331a1f874ab خبر خاکستری


اجرای 6 طرح آب کشاورزی

وی با بیان اینکه 6 طرح مهم و تاثیرگذار آب کشاورزی در استان اجرا شده است، گفت: 160 مسکن محروم با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در دستور کار است که از این تعداد 20 واحد در هفته جاری افتتاح می شود. بسیج

فرمانده انصارالمهدی (عج) زنجان با اشاره به اجرای 99 طرح عام المنفعه در استان، خاطرنشان کرد: بیش از 45 هزار بسته کمک معیشتی در 6 ماهه نخست سال و 430 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است. در دوران کرونا

وی با اشاره به برنامه زمان بندی این رزمایش در استان زنجان تصریح کرد: این رزمایش به مدت یک هفته تا 10 روز در سراسر استان انجام می شود.

سردار کرمی با بیان اینکه این افراد شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: جان خود را برای این ملت شریف و شهیدپرور تقدیم می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید