نصب ۱۱ زمین چمن مصنوعی در رشتخوار آغاز شد


ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884325

امانی گفت: نخستین محموله چمن مصنوعی رشتخوار روز گذشته در روستاهای کریم آباد و رشتخوار با کمک مدیرعامل بنیاد علوی تخلیه و توسط شرکت شهرک سازی آماده نصب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد امانی فرماندار مرکزی رشتخوار در گفت و گو با صبح توس; وی با اشاره به اجرای نصب اولین چمن مصنوعی در روستاهای بخش مرکزی رشتخوار گفت: دومین حرکت عمرانی و توسعه روستاهای شهرستان در راستای اجرای طرح زمین ورزش روباز توسط اهالی روستا. در زمینه عملیات زیربنایی از جمله (تهیه و تسطیح زمین، جدول کشی، بتن ریزی، حصارکشی و تامین روشنایی) و تامین چمن مصنوعی با چشمان پر مهر بنیاد علوی و در رأس آن با همت عالی جناب آقای دکتر خاوی مدیر عامل محترم بنیاد علوی کشور و همکاران اداره عمران و بهسازی شهرستان در 11 روستای بخش مرکزی شهرستان واقع در روستاهای (سعادت) آباد، مهدی آباد، کریم آباد، فتح آباد، براکوه. ، ابنیه، علی آباد دامن، عباس آباد فرامیشان، باصفر، ملک آباد و احمد آباد اجرا می شود.

وی در ادامه افزود: در گام اول 7 روستا در بافت مرکزی بنیاد علوی به تصویب هیات مدیره رسید. امیدواریم با پیگیری فرمانداری سایر روستاها در خصوص مصوبات، سفر فروردین ماه هیات وزیران به شهرستان و دومین سفر رئیس بنیاد مصطفان و مدیرعامل بنیاد علویان به کشور انجام شود. سودمند باشد

فرماندار مرکزی رشتخوار نیز ابراز امیدواری کرد: با مشارکت جامعه روستایی و عنایت عاشقانه بنیاد علوی بتوانیم در جهت ارتقای عملکرد ورزشی و پرکردن اوقات فراغت جوانان شهری و کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم.

امانی ضمن قدردانی از زحمات تمامی اعضای ستاد توسعه و عمران رشتخوار به ریاست فرماندار و دبیر سازمان توسعه و توسعه گفت: از زحمات همه عزیزان به ویژه نظام شورای شهر و روستاییان عزیز که زحمات زیادی کشیدند تقدیر و تشکر می کنیم. شبانه روز اولین تحویل چمن با مساعدت مدیر عامل محترم بنیاد علوی کشور شهر مصنوعی روز گذشته در روستاهای کریم آباد و ابنیه توسط این شرکت تخلیه و آماده نصب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید