نصب 1500 دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های کرمانشاه


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878648

معاون وزیر جهاد بازرگانی و توسعه کشاورزی کرمانشاه خبر داد؛

محمدرضا عباسی از نصب 1500 دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا عباسی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: از 2200 نانوایی به 1500 نانوایی در استان دستگاه کارتخوان هوشمند نصب شده است.

عباسی خاطرنشان کرد: برای نصب کارتخوان هوشمند در سایر نانوایی ها نیاز به کد مالیاتی و پستی و … است اما نصب این دستگاه همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه از نظر اجرای طرح یارانه نان یکی از استان های برتر است، افزود: اکنون این طرح در مرحله آزمایشی است.

عباسی گفت: در حال حاضر اطلاع از فعالیت یا تعطیلی نانوایی های اینترنتی از طریق درگاه بانک عامل امکان پذیر است. همچنین فروش آرد با مقایسه میزان پخت و استفاده از دستگاه کارتخوان مشخص می شود. “

عباسی افزود: افراد حاضر در نانوایی ها از کارتخوان هوشمند استفاده کنند و از پرداخت نقدی و یا پرداخت از کارتخوان های دیگر که همچنان در برخی نانوایی ها قابل نصب است خودداری کنند.

وی گفت: نصب کارتخوان های دیگر در کنار این دستگاه از دریافت اطلاعات دقیق نانوایان جلوگیری می کند.

عباسی با تاکید بر اینکه اجرای طرح هدفمندی آرد از فروش آرد جلوگیری می کند، گفت: در حال حاضر محدودیتی برای عرضه نان وجود ندارد.

وی گفت: بر اساس اطلاعات دستگاه های کارت خوان هوشمند، بهره وری نانوایی ها سنجیده و تنها موارد مشکوک بررسی می شود که البته این امر باعث می شود نانوایان کمتر مرتکب تخلف شوند.

معاون بازرگانی و توسعه زراعت جهاد کشاورزی کرمانشاه درباره تامین کالاهای اساسی گفت: در حال حاضر کمبود کالاهای اساسی در استان کرمانشاه وجود ندارد.

وی افزود: فروشگاه های زنجیره ای کالاهای خود را به صورت متمرکز با موجودی عرضه می کنند، البته در زمینه تحویل کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد اما این اقلام در انبارها موجود است.

عباسی گفت: اگرچه در روزهای اخیر قیمت گوشت قرمز کاهش یافته است، اما قیمت مرغ نسبت به قبل افزایش یافته است، هرچند همچنان کمتر از نرخ تعیین شده توسط دولت است.

وی گفت: قیمت مواد اولیه دام اندکی افزایش یافته است اما بخشی از نیاز دامداران و مرغداران به جو، ذرت و سویا توسط بنادر تامین می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید