نظارت اداره محیط زیست برای ورود و خروج گردشگران در منطقه حفاظت شده “کوه گل”


ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837555

رئیس حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

جاودان گفت: در بازدید مسئولان قضایی و اجرایی از شهرستان دنا مقرر شد گردشگران وارد و خروج از کوه رنگ مدیریت شده شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، کوه گل سی سخت واقع در منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا یکی از معروف ترین و زیباترین مناطق گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد است.

این منطقه دارای دریاچه و چشم انداز زیبایی است. طبیعت دیدنی منطقه گل سی سخت در ایام تعطیلات گردشگران زیادی را از سراسر کشور و برخی دیگر از کشورهای جهان به سوی خود می کشاند، بنابراین اصل و مدیریت محیط زیست یکی از دغدغه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان است. . به ویژه در فصل بهار و تابستان در آن شرکت می کند و با نظارت بر محیط زیست، دادستان و دستگاه های اجرایی پای خود را به روی او باز کردند.

اسلام جاودان رئیس حفاظت محیط زیست استان از ساماندهی اداره محیط زیست منطقه صبح امروز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: حجم زیادی از زباله و زباله های تولید و رها شده در منطقه زیبا بود. از سوی دیگر ورود بیش از ظرفیت و وسعت گردشگران باعث آسیب به منطقه می شود.

وی گفت: با هماهنگی دادستان محترم شهرستان دنا، بخشدار و سایر دستگاه های اجرایی مسئول مدیریت گردشگری مقرر شد مدیریت صحیح حمل و نقل و پسماند با نظارت زیست محیطی در این منطقه و محیط زیست استان معرفی شود. شهرستان دنا به عنوان سرپرست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید