نظارت بر بازار در حوزه قیمت و عرضه کالا در حال افزایش است


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839487

حجتی نژاد گفت: همزمان با اجرای روش جدید و افزایش قیمت ها، طرح اساسی کالاها برای افزایش نظارت بر بازار در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; علیرضا حجتی نژاد مدیر جهادکشاورزی دوشنبه شب در نشست خبری با اشاره به لزوم نظارت دقیق بر پراکندگی کالا در بازار اظهار داشت: تیم های بازرسی به دقت بر توزیع کالاها با قیمت مصوب در طول روز نظارت دارند..

وی گفت: کمبود کالا در بازار وجود ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی ششمد با بیان اینکه هیچ واحد صنفی و تولیدی حق افزایش قیمت کالاهای دیگر را به بهانه افزایش قیمت ندارد، افزود: هرگونه افزایش قیمت برای هر محصول به صورت متمرکز اعلام و سپس به واحدها اطلاع رسانی خواهد شد. “.

هژانته همچنین با اشاره به اینکه در طرح توزیع دام با همکاری سپاه و بسیج تعداد دام را در دستور کار قرار دادیم، افزود: در ابتدا تعداد دام های سبک شهرستان بیش از 185 هزار راس برآورد شد. این تعداد به 163 هزار راس رسیده است.

وی تاکید می کند که آمارهای بالا و غیر واقعی از تعداد دام باعث توزیع بی رویه مواد اولیه در بازار می شود که منجر به قاچاق این کالای اساسی می شود که در ابتدای چرخه غذایی قرار دارد..

وی نظارت بر سازمان های بیمه گر در حوزه کشاورزی و دامپروری را امری مهم دانست و تاکید کرد: با وجود اینکه در حال حاضر تنها یک راه برای توزیع یکسان بیمه نامه ها وجود دارد، اما طرح نظارت با قوت در شهرستان در حال اجرا است..

مدیر جهاد کشاورزی ششمد نیز یکی از مشکلات شهرستان در حوزه کشاورزی را وجود کشاورزان خرده پا دانست و گفت: برای استفاده از فناوری های کشاورزی باید کار به صورت یکپارچه انجام شود و این موضوع نیازمند کشاورزی در سطح است. روی زمین به صورت گسترده و با مدیریت واحد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید