نظارت بیش از 10 هزار بازرس بر وضعیت بازار در استان قزوین/ تشدید نظارت ها

عزیزلا افضلی در این نشست گفت: از زمان اجرای طرح اصلاح یارانه ها تاکنون 463 تیم بازرسی شامل 10 هزار و 70 بازرس اعزام شده اند که از این تعداد 8 هزار و 177 مورد بازرسی و 582 مورد گزارش شده است.

وی افزود: برای گشت های مشترک به ویژه در حوزه نان، قرارگاهی متشکل از صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات راه اندازی شده است که به صورت یکسان مسائل شناسایی شده را حل می کند.




کالاهای اساسی در استان قزوین به وفور یافت می شود


رئیس سازمان «سمت» گفت: همه دستگاه ها کار و نظارت در صبح و عصر انجام می شود و شماره های 135 و 124 برای ارسال شکایات فعال است.

این مقام مسئول افزود: شکایات مردم چه حضوری و چه تلفنی بلافاصله دریافت و رسیدگی می شود و 60 نفر از متولیان صنفی داوطلبانه در بحث نظارت حضور داشتند.

افضلی گفت: نظارت ها تا پایان پروژه و تا زمانی که قرارگاه تشخیص دهد تشدید می شود.

وی اذعان کرد: خوشبختانه استان از نظر فراوانی کالا نسبت به سایر استان ها در وضعیت خوبی قرار دارد و مشکلی در تامین نداریم اما باید توجه داشت که در کنار استان های تهران و البرز هستیم که ممکن است متاثر از وضعیت این استان ها هستیم و باید مراقب باشیم.» این یک مشکل بود.




سرمایه در گردش به تامین کنندگان و تولیدکنندگان تحویل داده شود


رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: موضوع مهم دیگر بحث تدارکات و حمل و نقل است که می توانیم بدون دغدغه کالاهای مورد نیاز را به بازار و مغازه ها تحویل دهیم.

افضلی یادآور شد: یکی از موضوعات مورد بحث عدم تمرکز در مدیریت و تدارکات است که کار را برای دستگاه های اجرایی سخت می کند و موضوع دیگر سرمایه در گردش تامین کنندگان و تولیدکنندگان است که در این زمینه دغدغه دارند.

افضلی گفت: مقرر شده است که اجناس با قیمت قبلی در مغازه ها و اجناس با قیمت جدید در مغازه ها توزیع شود تا بحث نظارت و بازرسی به صورت سیستمی انجام شود و مردم در خطر نباشند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید