نظارت در بازار قطعات خودرو کارساز نیست


ساعت: 17:42
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822671

بسیاری از شهروندان یاسوجی از فروش لوازم یدکی تقلبی در یاسوج گلایه دارند و از عدم نظارت در این زمینه خبر می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، تعدادی از شهروندان با گلایه از فروش قطعات تقلبی خودرو در یاسوج می گویند: قطعات تقلبی موجود در بازار علاوه بر افزایش هزینه های شهروندان، باعث می شود خودروها دچار مشکل شوند. مستهلک کردن

شهروندان با بیان اینکه قطعات تقلبی در موارد مختلف خریداری شده و خواستار نظارت جدی بر بازار هستند، ادامه داد: برخی کالاهای تقلبی با برند عرضه می شود اما زمانی که به خدمات تعویض مجاز قطعات مراجعه می کنند، تقلبی بودن قطعات را اعلام می کنند. چند سال گذشته نتوانسته به شهروندان کمک کند.

صالحی نیا صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار زاگرس با اشاره به اقدامات و برنامه های مقابله با لوازم یدکی تقلبی و نارضایتی شهروندان گفت: طرح ملی جمع آوری کالاهای تقلبی در بازار ابلاغ شده است. سایر استان ها این طرح در استان آغاز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی از گشت های مشترک برای شناسایی تخلفات در حوزه لوازم یدکی در کنار بازرسی در صنعت و معدن نام برد و گفت: برای بررسی عمیق قطعات تقلبی باید کارشناسان خبره و مجرب بتوانند تقلبی را تشخیص دهند. کالاها از کالاهای اساسی به وفور. ما باید آن را در بازار شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه اجناس تقلبی هزینه های زیادی را به مردم تحمیل می کند، گفت: نظارت بر بازار و بازرسی های جعل در حال افزایش است.

خبرنگار: باخمانیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید