نظارت دقیق نمایندگان مجلس بر عملکرد مدیران اجرایی استان زنجان/ تلاش نمایندگان مجلس برای کاهش ضعف در مسئولان استانی

ساعت: 09:11
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783392

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل مختلف استان زنجان گفت: خوشبختانه وفاق، همدلی، همکاری و محبت بین مدیران اجرایی، نمایندگان مجلس و همه مسئولان استان زنجان است. در بالاترین سطح. سطح در این نقطه و حتی بیشتر این نیز ارتقا خواهد یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی باقری در بازدید از دفتر پایگاه خبری و تحلیلی موج رسا; وی بیان کرد: مردم باید بدانند که مسئولان استان زنجان فاصله چندانی با یکدیگر ندارند و با تعامل و همکاری پیگیر مسائل و مشکلات مختلف هستند تا بتوانیم به نتیجه بسیار خوبی برسیم و باعث رشد و توسعه بیشتر استان شویم. نسبت به قبل. “

وی با اشاره به مسائل مختلف استان زنجان گفت: خوشبختانه وفاق، همدلی، همکاری و محبت بین مدیران اجرایی، نمایندگان مجلس و همه مسئولان استان زنجان در این مقطع در بالاترین سطح بوده و بیش از پیش ارتقا خواهد یافت. .

حجت الاسلام باقری در خصوص انتصاب مدیران در استان زنجان گفت: ساختار نمایندگان مجلس به گونه ای است که تا زمانی که با استاندار تعامل و همدلی داشته باشیم به تصمیمات، سلیقه و بصیرت ایشان احترام بگذاریم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار زنجان از مدیرانی در خدمت مردم استفاده می کند، گفت: در یکی از معیارهای انتصاب مدیران با نظر استاندار زنجان موافق هستم. “

وی گفت: شاخص این است که مهم نیست چه کسی منصوب شود، مهم این است که هر فردی که بتواند بیش از سایر گزینه ها به مردم خدمت کند و به پیشبرد امور کمک کند، به عنوان مدیر منصوب شود.

حجت الاسلام باقری با تاکید بر اینکه همه مسئولان استانی متحد، همدل و همدل هستند، گفت: توافقی که همه نمایندگان مجلس با هم دارند این است که همه کمک های خود را به قوه مجریه ارائه کنیم.

وی افزود: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در تلاش برای تقویت نقاط قوت و پوشش و کاهش نقاط ضعف قوه مجریه هستند تا خدمات هر چه بیشتر و بهتر به مردم ارائه شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدلی و همکاری به معنای رعایت نکردن نیست، گفت: هرگونه رصد کار مدیران در استان دوستانه و محبت آمیز است.

وی افزود: اگر در جایی کاستی، سهل انگاری، ضعف و احیاناً ضعف ببینیم، نوع مشاهده، پیگیری و تذکرات ما شدت بیشتری پیدا می کند، اما در عین حال از نقاط ضعف غافل نمی شویم، به تعهدات خود عمل می کنیم. بر اساس دوستی و عشق است.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید