نظارت ها و پیگیری های قوی باید آموزنده باشد


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902692

آیت الله عبادی گفت: نوع کار نیروهای نظارتی، امنیتی، اطلاعاتی، بازرسی و مجلس باید به گونه ای باشد که نظارت قوی و پیگیری آموزنده باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقآیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با بازرسی کل کشور و جمعی از مسئولان سازمان بازرسی استان گفت: هر سازمانی که بخواهد درست کار کند نیاز به نظارت دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر در سازمان دولتی مشکلی وجود داشته باشد، عوارض و عارضه هایی دارد، افزود: در سال های اخیر به دلیل موضوع کم کاری مسئولان مشکلاتی برای کشور به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای نظارتی و امنیتی مسئول و متولی سرمایه انسانی هستند، ادامه داد: سازمان بازرسی کل کشور و سایر نهادهای نظارتی با سایر سازمان ها و ادارات متفاوت است و بزرگترین سرمایه کشور در ابعاد مثبت و منفی به آنها باز می گردد. اگر نظارت درست باشد، وضعیت جامعه هم درست است و هزینه ای به کشور تحمیل نمی شود، اما اگر تنبلی حاکم شود، در جامعه مشکل ایجاد می شود.

آیت الله عبادی تصریح کرد: اگر نیروهای نظارتی و امنیتی با کسی توافق نداشته باشند، هیچ مدیری جرأت تخلف نخواهد کرد. وقتی راهی برای پنهان کردن آن پیدا شود، برای کشور و اسلام هزینه دارد، زیرا این ننگ به اسلام و دین خدا نسبت داده می شود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه نوع کار نیروهای دیده بانی، امنیتی، اطلاعاتی، بازرسی و جمع آوری باید به گونه ای باشد که رصد قوی و پیگیری آموزنده باشد که این نوع ردگیری پیشگیری است، افزود: دشمن نمی تواند. در جامعه سالم آرام آرام نفوذ می کند، اما وقتی سازمان و جامعه ضعیف باشد، دشمن از بیرون نفوذ می کند.

وی ادامه داد: اگر برخی از دولت‌هایی که آمدند وظایف خود را درست انجام می‌دادند و این همه اختلاف طبقاتی ایجاد نمی‌کردند، دشمن نمی‌توانست ایرانی را با پول و رشوه غیرقانونی بخرد تا از یک صهیونیست دستور بگیرد تا یک دانشمند هسته‌ای یا علامه. مطهری و آیت الله دستگیب را بکشید.

وی با اشاره به اینکه وقتی فردی حاضر به خیانت می شود تمام لوازم خیانت به گردن اوست، تصریح کرد: همه این تخلفات ناشی از عدم نظارت صحیح است به طوری که به جان، امنیت و مال مردم آسیب وارد شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: نیروهای نظارتی در مواردی که به یکدیگر مرتبط است دست از تبادل اطلاعات برندارند و در لحظات اولیه مشکلات مشترک را گزارش کنند.

وی با گلایه از آمار بالای سقط جنین گفت: باندهایی که این خیانت ها را انجام می دهند باید شناسایی شوند و از این موضوع غافل نشویم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تا کی برخی افراد اینقدر ساده لوح هستند که اطلاعات سیاسی خود را از شبکه های متخاصم دریافت نکنند، افزود: دشمن حدود 40 نفر از بهترین افراد این کشور را به بهانه مرگ یک بانوی جوان می کشد. مالکیت خصوصی مردم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید