نظارت پیشرفته بر پایداری کالاهای اساسی / مقابله قاطعانه با تخریب‌کنندگان برنج


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810930

موسی عباس زاده محمودی مدیرکل زندان های دولتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با تخریب کنندگان بازار برخورد خواهد کرد، گفت: ساماندهی بازار و بازگرداندن اقلام اساسی به توده مردم در اولویت کاری مسئولان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ موسی عباس زاده محمودی در گفت و گو با عصرهامون از تقویت نظارت بر ثبات بازار کالا خبر داد و گفت: نظارت بر کالاهای اساسی به ویژه برنج خارجی در سطح بازار با تقویت نظارت های ویژه و گشت های مشترک در استان انجام می شود. .

وی افزود: در این راستا روزانه دو نوبت اکیپ های گشت مشترک صبح و بعدازظهر با حضور روسای شعب اداره کل تعزیرات حکومتی و نمایندگان صمت، جهاد، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و غیره تشکیل می شود. بخش های مرتبط.”

این مسئول افزود: در صورت وقوع تخلف در همان محل بدون اتلاف وقت و به دور از غفلت فرم گزارش تخلف در محل تکمیل و افسر مسئول به همراه پرونده تشکیل و در شعب بدوی معرفی می شود. سیستان و بلوچستان سیستم تعزیرات مشترک نیروی انتظامی.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: با توجه به جدی بودن مشکل و اولویت رفاه مردم با متخلفان در قالب قانون برخورد جدی خواهد شد.

محمود از اهالی استان خواست تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی با شماره تلفن 135 این اداره کل را در شناسایی و برخورد به موقع با متخلفان یاری کنند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید