نظر آقای ستاره در مورد تمدید قرارداد: انتظار نداشتم قراردادم را تمدید کنند

نظر آقای ستاره در مورد تمدید قرارداد: انتظار نداشتم قراردادم را تمدید کنند

بارسلونا در جام خوان گمپر به مصاف حریف مکزیکی به نام پوماس می رود که آلوز را در ترکیب خود دارد. این یک فرصت هیجان انگیز برای این بازیکن است که به نوکمپ بازگردد و با هم تیمی ها و هواداران سابقش خداحافظی کند زیرا به نظر می رسد پس از این دیگر نمی تواند به این ورزشگاه بازگردد.

این مدافع برزیلی که فصل گذشته پس از چندین سال دوری به بارسا بازگشت، با پایان قراردادش از این باشگاه جدا شد و تصمیم گرفت به پوماس مکزیک بپیوندد تا فرصت بیشتری برای بازی و حضور در لیست تیم ملی برزیل برای جام جهانی 2022 قطر داشته باشد. امیدوار کننده

دنی آلوز در صحبت با TUDN در مورد بازی مقابل بارسا گفت: “زندگی به من این فرصت را داد که بیایم و با پوماس مقابل بارسا بازی کنم. این فرصت من است تا به نوکمپ برگردم و با این تیم خداحافظی کنم.

این بازیکن درباره جدایی دومش از بارسا گفت: دفعه قبل شرایط خیلی خوب نبود اما این بار اتفاق خاصی نیفتاد و قراردادم تمام شد، اتفاقی بود که باید می افتاد و بعد اتفاق جدیدی نیفتاد و خداحافظی کردیم. انتظار بیشتری از این باشگاه نداشتم. قرارداد من شش ماهه بود و تا پایان قراردادم در این تیم حضور داشتم.

پوماس یکی از چهار باشگاه محبوب مکزیک است که با 23 بازیکن برای جام خوان گمپر به بارسلونا سفر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید