نظر بازنشستگان در مورد وام بازنشستگی; ما نان نداریم بخوریم، چگونه می توانیم سهمیه بدهیم؟

نظر بازنشستگان در مورد وام بازنشستگی;  ما نان نداریم بخوریم، چگونه می توانیم سهمیه بدهیم؟

بر اساس این سیاست در حال حاضر این سوال مطرح است که آیا افزایش سقف خرید لوازم خانگی به 50 میلیون تومان با توجه به شرایط قیمتی در بازار می تواند قدرت خرید مستمری بگیران را افزایش دهد؟ در نظرسنجی که با این عنوان منتشر شد، کاربران خبرآنلاین دیدگاه جالبی داشتند.

یکی از کاربران در این رابطه نوشت: مستمری بگیر برای کالا وام می خواهد، چه باید کرد؟

کربلایی خاطرنشان کرد: مستمری بگیر روزهای خود را به هم می بافد تا شرمنده خانواده و دوستانش نشود. پیشنهاد خرید لوازم خانگی.

یکی از کاربران نوشته است: «لوازم خانگی ایرانی که هر روز می شکند ارزش قرض گرفتن ندارد.» این را در نظر بگیرید که 30 سال دیگر یخچالی می خرید که همیشه مشکل داشته باشد یا لوازم دختر بدی همیشه خراب می شود، خراب می شود. هیچ افتخاری برای ما وجود ندارد. دیدم خودم دارم میگم

کاربری گفت: لوازم خانگی ایرانی موجود در بازار بی کیفیت است.

رضا یکی از کاربران خبرآنلاین گفت: وام 50 میلیونی بازده خوبی ندارد زیرا قیمت لوازم خانگی بسیار افزایش یافته و علاوه بر افزایش فوق، عرضه کنندگان کالا افزایش بیشتری می دهند. و اجناس را به صورت اقساطی پرداخت کنید.» در بازپرداخت به بازنشستگان بسیار بالاتر از قیمت بازار پیشنهاد می شود.

کاربر دیگری که خود را کارمند معمولی می خواند، نوشت: آیا همه چیز برای بازنشستگان خوب است؟ آیا بازنشستگان یا نزدیک به بازنشستگان یعنی کسانی که بیش از 25 سال سابقه کار دارند می توانند کمترین افزایش دستمزد را داشته باشند؟ تا زمانی که عروس و داماد، نوه یا دانشجو داشته باشند یا با بزرگ شدن فرزند و افزایش هزینه ها؟ پس مفید است. لطفا این وام را برای جهیزیه و تهیه جهیزیه هم بدهید. و خود حدیث مفصل را بخوانید».

کاربری خاطرنشان کرد: حقوق کمی به من می دهند، بعد می نویسند که وام می دهیم.

کربلایی تاکید کرد: اگر دستمزد را افزایش نمی دهید حداقل تورم را محدود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید