نعمتی شرط فسخ پرسپولیس را نپذیرفت

نقل و انتقالات نیم فصل 24 ساعت پیش در حالی به پایان رسید که سیامک نعمتی قرارداد خود با پرسپولیس را لغو نکرد تا این بازیکن آینده نامشخصی را پیش رو داشته باشد. این در حالی است که این بازیکن امسال قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده بود!

یحیی گل محمدی نام سیامک نعمتی و حامد پاکدل را در لیست مازاد خود قرار داده بود که باعث شد پاکدل راهی تراکتور شود اما نعمتی که تیم هایی مانند تراکتور، فولاد و گل گهر را خواستگار خود می دید ترجیح داد در پرسپولیس بماند. و ضمن اعلام عدم نیاز گل محمدی به این بازیکن، کار او را سخت می کند.

مذاکرات برای فسخ قرارداد نعمتی تا آخرین لحظات نقل و انتقالات ادامه داشت اما مدیر برنامه های این بازیکن در نهایت نتوانست قرارداد را فسخ کند و حالا باید دید پرسپولیس شماره 88 چه شرایطی در این تیم پیدا می کند.

با وجود اینکه قرارداد نعمتی با پرسپولیس فسخ نشد، اما به او پیشنهاد شد یک و نیم میلیارد تومان اقساط به پرسپولیس بپردازد تا رضایتنامه او را صادر کند و فسخ قرارداد امضا کند اما این بازیکن تا زمان حضور در این تیم دچار این مشکل نشد تا ادامه دهد.

این اتفاق در حالی رخ داد که باید دید آیا یحیی گل محمدی در تصمیم خود برای اعلام مازاد نعمتی و بازگشت سیامک به پرسپولیس تجدید نظر خواهد کرد یا اینکه این بازیکن نیم فصل را باید در تمرینات و مسابقات رسمی سپری کند. پرسپولیس امروز به مصاف فولاد خوزستان می رود و به همین دلیل مدیران باشگاه منتظر واکنش سرمربی این تیم پس از این دیدار هستند تا درباره آینده سیامک نعمتی در پرسپولیس تصمیم گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید