نعمتی عملکرد خوبی داشت اما با پرسپولیس تقسیم شد/ نیمه دوم برای ما متفاوت بود و تقریبا یک طرفه!

ساعت: 19:55
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923417

استقلال و پرسپولیس برای هوادارانشان زنده اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نعمتی در این چند سالی که در پرسپولیس حضور دارد از نظر اخلاقی و فنی عملکرد خوبی داشته است اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورده که او از ما جدا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آچان گفت: ابتدا باید به همه هواداران تبریک بگوییم و این پیروزی را به آنها هدیه کنیم. به نظر من در کل مسابقه خوبی بود. سه امتیازی که گرفتیم بسیار ارزشمند بود. نیمه اول برای ما سخت بود و فکر می کنم حریف خوب دفاع کرد و انتقال خوبی برای حمله داشت و بازی را برای ما سخت کرد. نیمه دوم برای ما متفاوت و تقریبا یک طرفه بود. بازیکنان ما توانستند سرعت بازی را بالا ببرند و به خوبی از موقعیت استفاده کنند.

وی ادامه داد: حتی می توانیم به اهداف خود بیافزاییم. نیمه دوم برای ما بهتر بود و به نظرم حضور بازیکنان تعویضی بسیار تاثیرگذار بود و روی بازی تاثیر گذاشت. بازیکنان ما تمرکز خوبی برای برد امشب داشتند. کسب سه امتیاز هدف اصلی بازیکنان ما بود و به آنها تبریک می گوییم. بازیکنان من 90 دقیقه را با فشار بالا پشت سر گذاشتند. به هر حال، آنها تحت فشار زیادی برای ارائه هستند. از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم و امیدوارم در مسابقات بعدی نیز این روند را ادامه دهم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا مهدی عبدی، سیامک نعمتی و سعید صادقی در لیست حضور ندارند، گفت: سعید صادقی مصدوم است و عبدی هم شب گذشته بیمار شد. سیامک نعمتی ما را ترک کرد و به دنبال تیم بعدی خود است.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی سیامک نعمتی به میل خود این بازیکن بوده یا کادر فنی، گفت: نمی خواهم زیاد درباره این مسائل صحبت کنم. در هر صورت بازیکن می تواند تغییراتی داشته باشد و تیم تغییر کند یا کادر فنی بخواهد این اتفاق بیفتد. این فوتبال حرفه ای است. نعمتی در این چند سالی که در پرسپولیس بود از نظر اخلاقی و فنی هم عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورد که او از ما جدا خواهد شد. برایش آرزوی موفقیت دارم. واقعا ممنون از حامد پاکدل.

وی درباره اجرای شیخ دیابات توضیح داد: بله از اجرای ایشان راضی بودم. او موقعیت خوبی داشت و روی توپ های بلند نیز موثر بود. به نظر من در مجموع عملکرد او خوب بود.

پرسپولیس نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشت و نقاط ضعف این تیم برطرف شده است. به نظر شما چه تغییراتی باعث شد این اتفاق بیفتد؟ هم در بحث جذب بازیکن و هم در بحث خروج چند بازیکنی که از تیم ما رفتند. شرایط مالی بسیار سختی داشتیم و واقعا شرایط عادی نبود. پنجره ها بسته بود و ما خیلی مشکل داشتیم. با تمام این مشکلات توانستیم مقام دوم را کسب کنیم. شاید اگر یکی از این مشکلات نبود ما قهرمان می شدیم. الان وسط فصل است و هیچ چیز تمام نشده است. می دانیم که بازی های سختی برگزار خواهیم کرد. لیگ بسیار فشرده است و تیم ها به راحتی امتیاز از دست نمی دهند و مدعیان زیادی برای قهرمانی وجود دارد. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. با آمدن آقای درویش از سال گذشته تاثیرات مثبتی در تیم ایجاد شد و تیم توانست با حضور در جمع مشکلات بسیاری را حل کند. امیدوارم این روند را با همدلی و اتحاد بیشتر ادامه دهیم. ما به همه نیاز داریم که کمک کنند و روی موفقیت تیم تمرکز کنند.

گل محمدی درباره عملکرد خط دفاعی تیمش نیز بیان کرد: به هر حال در تهران بازی داریم و می خواهیم زودتر گل بزنیم. معمولا تیم هایی که دفاع بازی می کنند می توانند از انتقال به حملات استفاده کنند. فکر می کنم بیشتر موقعیت هایی که به حریف دادیم در صحنه هایی بود که خودمان توپ را در اختیار داشتیم و آن موقعیت برای حریف هم پیش آمد.

وی درباره ادامه غیبت هواداران در مسابقات لیگ گفت: انتظار داریم فدراسیون و وزارت ورزش برای حضور هواداران در ورزشگاه پیگیر باشند. تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال با هواداران زنده هستند. وقتی در خانه بازی می کنیم انتظار داریم که از حمایت هواداران برخوردار باشیم. حتی در شهرها هم طرفداران خوبی داریم. فکر می کنم پرسپولیس از این شرایط بیشترین ضرر را خواهد دید. امیدوارم این مشکل هر چه زودتر حل شود. هواداران ذات فوتبال هستند. استادیوم خالی واقعا جالب نیست. حق با بیرانوند است، مسابقات مثل بازی دوستانه است. شور و هیجانی که باید در بازیکنان و مربیان وجود داشته باشد کم کم دارد از بین می رود. تمام سرمایه باشگاه ما هواداران هستند و بدون آنها از فوتبال لذت نخواهیم برد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کارشناسان داوری معتقدند در این دیدار پنالتی برای پرسپولیس اعلام نشد، تصریح کرد: از دور دیدم مشخص بود اما به نظرم زاویه دید آقای کاظمی سخت بود. در کل فکر می کنم تیم داوری کار خوبی انجام داد و از همه آنها تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید